Oppå hesten igjen! det er bare å gønne på!

I dag for første gang siden midten av forrige år har jeg omsider vært innom dørene på treningssenteret! 😁 jeg gikk på mølla i 20 minutter og har for første gang siden jeg knakk ryggen faktisk bestemt meg for og gjøre noe med det! øvelser på matte ifra i dag av! 😁 jeg skal også bestille meg time hos fysioterapeut slik at h*n kan gi meg øvelser og tips til hvordan jeg skal bygge kroppen min slik at jeg en dag i fremtiden kan bli smertefri.❤️

 

For første gang våget jeg å ta situps og jeg som før kunne ta 50 stk uten problem måtte gi meg på 15 og da slet jeg voldsomt de siste 5 😳 Jeg er ikke den samme lenger og jeg vet ikke om jeg våger og utforske de ulike øvelsene uten at en “ekspert” har sett på det, jeg vet jeg er pysete men jeg er så redd for og gjøre vondt verre. 

 

 

Jeg trenger virkelig ett puff! magan skal bort og musklene i ryggen skal igjen få bygge seg opp, jeg har aldri vært mer klar for en skikkelig snuoperasjon!🤭

Jeg klarte også å slå meg på ei stang, selvsagt greide jeg det! 😂👇

 

 

 

I morgen venter timen på sykehus og jeg skal kjøre 8 timer for og komme meg frem og tilbake 😳 avstandene her er helt vanvittige! det er godt at jeg har radio og som oftest klarer å underholde meg selv med mine egne tanker.🤭

Mistankene mine om at en cyste igjen har oppstått i munnen blir bare sterkere og sterkere og tankene blir mørkere og mørkere, så nå er jeg bare klar for og få svaret jeg trenger.

I går var jeg hjemme kl23 for så og hoppe til sengs og opp igjen i dag kl6.

Nå har jeg tatt meg en lang og varm dusj, betalt alle regninger og handlet inn litt mat i heimen! min kjære jobber overtid så jeg har hatt to timer for meg selv her i stua, og skal jeg være ærlig så har det vært helt greit å ha litt tid for seg selv. 🤭

Nå er jeg bare klar for kvelden her i sofaen, dette har vært en lang dag!🤭 Ha en nydelig tirsdagskveld venner ❤️

 

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg