Operasjonen overstått – Dette gjør jeg ALDRI igjen

Forrige innlegg ble skrevet i ferjekø og i hu og hast så jeg glemte og fortelle dere om hva som var det jævligste med operasjonen i dag!😳

Jeg er en kontrollfreak med tannlegeskrekk! 😳 toppen av kransekaka i dag var at jeg ble pakket inn slik at jeg ikke så noe som helst, jeg følte dem dro og slet i ansiktet mitt og opererte med  brå bevegelser  og jeg fikk ikke se noe som helst. Man føler man har mer kontroll når man kan se hva som foregår rundt en. 

 

Jeg fikk også hele 4 sprøyter med bedøvelse og adrenalinet ifra disse ga meg en sinnsyk hjertebank og skjelvinger på hendene, en stund der trodde jeg hjertet ville stoppe. Aldri før har jeg fått så mange og aldri før har dem gjort så vondt.😳

 

Cysten var større en det jeg trodde den var også og her viser jeg med hånden hvor diger dette beistet var. Det er digert når det er INNI munnen! denne blir sendt til undersøking men legen sa at denne var i tilkobling til tanna, dette roer meg litt ned for tjangsen for at det er noe farlig  ble redusert kraftig. 

 

 

Cysten lå og blokkerte bihulen min og jeg prøver og forklare min kjære at det er derfor jeg har snorket så mye om natta, vi er to som snorker av full hals hver eneste natt og det er en konkurranse om hvem som klarer og sovne først, det ender som regel opp med at min kjære flykter til sofaen og det er ikke ofte vi sover i samme seng igjennom hele natta. Jeg håper dette inngrepet har gjort underverker også for den problemstillingen. 😂

 

Å kjøre 4 timer hver vei for og komme seg på sykehuset er greit til vanlig det, men ikke når veiene ser slik ut! jeg kjente det godt på veien hjem hvor lei jeg er av dette føret og været som er så variert og brutalt med oss, nå ønsker jeg meg lysere tider! 😁

 

 

Nå ligger jeg under pleddet i sofaen og har akkurat fått suppe med min kjære, nå ser jeg frem til å ta fatt på livet uten å ha dette i bakhodet hele veien! 1/2 operasjoner unnagjort og jeg er så overlykkelig for at dette bare er en gang, jeg gjør det ALDRI igjen….

 

 

Tusen takk for alle støttende ord jeg har fått i dag! det har hjulpet meg masse og jeg har fokusert på og tenke positive tanker for du blir tross alt hva du tenker!❤️ 

 

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

6 kommentarer
    1. Så godt å høre at denne operasjonen er overstått, og tross redsel og angst så har du klart det 👍🎶!!! Da bare håper og tror vi at det var en ufarlig greie selv om den lagde slike problemer. Godt å få hjelp tross alt 🤗 og du har vært flink 🥰. Hvil deg nå og kos deg etter beste evne. Fint at du har en som tar godt vare på deg ❤️❤️.

      1. Tusen takk Reidun ❤️ Ja jeg er veldig heldig som har en partner som støtter meg når slike ting skjer ❤️ Det hjelper og vite at en ikke er aleine lenger 🌹 stor klem til deg ❤️ Vi setter pris på deg skal du vite ❤️

    2. Jeg hadde foreldre som var snille og gode. De var nære, og trøstet når noe var vondt. Men de sa også noe jeg da ikke helt forsto; “vondt skal vondt fordrive.”
      Det er noe i det. Og nå er det verste over, Monica.
      Lykke til videre

      1. Det sier jeg hele tiden 😁
        Jeg pleier og tenke på den setningen når jeg må ut i en situasjon jeg ellers ville flyktet ifra. Det hjelper og stå i følelsene for så og se at det går over ❤️

        Stor klem ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg