once-in-a-lifetime opportunity! dette er helt sprøtt!

Denne bloggen stopper aldri og forundre meg! og i dag våknet jeg til ett deilig sug i magen. 1.plassen på bloggtopplista er noe som skjer bare en gang og det skal bare nytes! 😁

Jeg har ingen planer om å konkurrere med selveste kokken av alle bloggkokker så plassen hans får han ha, men i dag skal jeg bare nyte at en blogg som denne er på førsteplass! ❤️ en blogg om rusen og veien tilbake til livet. Dem som sier at lesertall ikke betyr noe lyger, det er jo en stor del av denne bloggpakka og man ønsker jo at flest mulig skal se nytten i det man deler, nå svever jeg. 😁

 

 

 

 

 

Ikke bare våknet jeg til en førsteplass på denne lista men jeg våknet til dette skuet her! ❤️😁

 

 

Denne dagen kan ikke bli annet en bra, eller? 😁

Jeg har bestemt meg for og nyte hver eneste dag i desember, jeg skal nemlig starte i helt ny jobb etter nyttår som erfaringskonsulent, jeg skal bruke denne siste friperioden til og gjøre unna alt her hjemme og lade opp til det jeg vil våge og påstå er den største jobben ett menneske som meg med min bakgrunn kan få.❤️

Jeg gleder meg til og dele også denne desemberdagen med dere fantastiske leserne mine! dere gjør meg vanvittig sterk!❤️

Stay tuned 😁

 

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

12 kommentarer

Siste innlegg