Omvendt tidsklemma og helg allerede på en mandag! Ukas store forventninger

I dag gjor jeg noe veldig lurt når jeg kom hjem ifra jobb!😁

 

Jeg tømte stativene med tørka klær i stua og fikk unna ryddejobben FØR jeg satte meg ned i sofaen!😁 om jeg ikke hadde gjort det med det samme jeg entra leiligheten så hadde det faktisk ikke blitt gjort, for når man først setter seg ned, Ja da blir man sittende!😂

 

Jeg har hatt en fin dag på jobb og har brukt tiden i bilen på og høre på Stage Dolls på radio! 🫶 det er rart med det, men jeg har faktisk helgefølelse i kroppen og det er bare mandag!🫢 jeg skal nemlig ikke jobbe før på lørdag igjen, så egentlig er det helg igjen for denne kroppen her.😁❤️

 

 

Velkommen uke nummer 9!

 

 

Jeg undrer meg over hva jeg skal bruke hele denne uka på?

 

Jeg har ett HAV av tid!😳 men på samme tid SÅ mange ting jeg har så lyst å gjøre!🫢 omvendt tidsklemma når man ikke klarer å velge mellom tingene man har lyst å gjøre først og sist? eller bare ett luksusproblem? 😂

Hvem vet vel hva denne uka kan bringe, jeg tror dette blir en bra uke.❤️

 

Nå er det Home and away på tven og sofasliting som står på agendaen for noen timer fremover, dette har vært en kjempefin start på uke 9 ❤️

 Nå vil jeg høre om deres start! hvordan har denne mandagen vært for dere? FYR løs i kommentarfeltet under her ❤️👇

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Et ord beskriver denne mandagen min: STRESS, og jeg er egentlig ALDRIG stresset😊😊Fra jeg kom på jobb og til en time før jeg var ferdig, gikk det i 100, allefall inne i hodet mitt😊😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg