Om natten kommer galskapen ut hos meg

Reklame | Ellos

Når jeg sover kommer all galskap ut, og jeg gjør alle disse tingene jeg noen ganger har lyst å gjøre, men er for smart våken til å faktisk gjøre. Du vet når du tenker at du har lyst å kille noen, men selvsagt ikke gjør det. Ja jeg gjør alle disse tingene når jeg sover, og det samme går igjen og igjen. Jeg har vært edru i 230 dager i morgen, og jeg drømmer at jeg hele tiden starter på nytt på denne tellingen, og i natt drømte jeg at jeg ikke husket at jeg hadde sprukket. Disse dagene betyr jo egentlig ingenting men det er ett bevis på at jeg har klart meg godt og greit på denne veien. Så dere kan tenke dere sjokket er stort når jeg blir fortalt i drømmene at jeg har sprukket og må starte på nytt på denne tellingen, uten å huske det selv. . . Mang en gang våkner jeg klissvåt i svette og med pulsen i hundre, og er glad for at det bare var nok en dårlig drøm! Det er rart med denne underbevisstheten min som prøver å spille meg ett dårlig puss, men jeg lar meg ikke påvirke så lenge av gangen.

I dag har jeg kjørt folk rundt og kjørt mamma til jobben sin og jeg er sammen med en av mine beste venner og tanta mi! Livet er hærlig folkens <3

 

Her er noen klær fra ellos helt etter min smak! Sjekk ut da vell 😉

Vila//Vila//Vila//Vila//Vila//Vila

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg