Nyhet: Jeg har slutta å snuse! for åtte timer siden!

I dag klokka 12 tok jeg ett valg her i livet som jeg har angret på sikkert 100 ganger på åtte små timer 😂

 

For 760 dager siden stumpet jeg røyken etter å ha vært en storrøyker i 20år, valget var enkelt når jeg først hadde bestemt meg men jeg presterte og bare støtte meg på snus som i seg selv ikke er noe bedre.

Den gangen fikk jeg ikke noe utav denne posen man plasserer under leppa og jeg tenkte at det var bedre en å røyke flere pakker tobakk hver uke, men jeg innser at jeg har gjort meg selv en bjørnetjeneste og at det sikkert blir like vanskelig nå og parkere snusboksen for godt.😬

 

Jeg har som sagt angret siden jeg tok valget, meget mange ganger!🤭 men jeg nekter å gi opp og kaste bort timer med tortur og møte skuffelsen som jeg vet venter om jeg ikke klarer det.

 

I dag fikk jeg nok, jeg har nemlig lenge kjent at tannkjøtt og munn overhode ikke har bra av hektisk snusing hele dagen og at man bare må ha sterkere og sterkere varer, jeg oppdaget i dag at jeg har ett stort hakk under leppa og innså galskapen av å ha noe slikt i munnen hele dagen, bare fordi man er avhengig av noe.😬

 


Nå har jeg på meg røykplaster som egentlig ikke virker noe særlig 😂

Det er sikkert kjempedumt å publisere dette, fallhøyden blir stor! 🤭 men hver eneste gang har jeg brukt denne teknikken til og faktisk klare målene mine ved å si dem høyt ut til flest mulig.

 

Det ligger en sinnsyk motivasjon i at mange vet om det, man kan ikke bare gi opp når nikotinsuget melder seg og jeg kan med det rette fortelle at det er vanskeligere å slutte med snus enn det er med røyk! det hadde jeg faktisk aldri trodd!😳

 

Jeg er nesten glad for at det nå er kveld og at vi snart kan legge oss, jeg vet nemlig at de første dagene er verst og jeg tenker å knekke også denne koden og faktisk klare å slutte å snuse etter å ha brukt det i to år for og ikke få for stort savn til røyken som den gangen var min beste venn.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

jeg

 

 

Klarte jeg og legge tobakken på hylla klarer jeg også dette selv om troen svikter av og til.🤭

 

Fy flate dette er vanskelig dere! 😳 1.dag er snart overstått, det blir helt merkelig og våkne i morgen og ikke putte dåsa under leppa. (Herregud så synd jeg syns på meg selv i dag)😂

 

Wish me luck! det vil jeg faktisk trenge.❤️

 

Natta venner🌹

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og lg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. dette klare du !!!
      når du tenke på alt du har klart til nå, så æ dette bare blåbær 😉
      stå på du 👏👏👍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg