Noen ganger er livet brutalt og jævlig

Yes!

Da er man smertefri etter evig lenge med intense smerter, jeg tenker ikke og pakke inn noe som helst for dette har vært det vondeste jeg har vært med på foruten å knekke ryggen. Jeg tenker det er greit og være ærlig når man har så sinnsyke smerter som jeg har hatt og nå har hatt ett par smertefrie timer sovende helt utkjørt på sofaen. Livet er brutalt og jævlig noen ganger og jeg tenker ikke å legge skjul på det. 

 

 

 

 

 

 

Betennelse i munnen, en cyste som forverrer det hele og en byll ble oppdaget i dag, alt er komplisert og tannlegen våger ikke å trekke denne tannen da dette kan skape mer plager enn behag. Jeg har heldigvis fått time i slutten av måneden for og fjerne det hele men det er en fattig trøst her jeg ligger. Jeg går på to forskjellige pencilintyper og knasker smertestillende som om det skulle vært godis, noen ganger blir ikke livet slik man planlegger det og starten på 2022 ble ikke så idyllisk som jeg håpte. 

 

Nå krysser jeg alt jeg har for at medisinene virker og at smertene ikke kommer tilbake, jeg aner ikke hvor lenge jeg makter og gå på denne måten. I morgen venter nok en tannlegetime, jeg begynner og bli lei av å dra frem og tilbake uten at noe virker å dempe dette.🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

4 kommentarer
    1. Ja ,,det er lettere å takle det med rus,men vi som er rusfrie takler det,ja det et vondt,ja vi er desperate,,,men det er livet.

    2. Tannverk er noe av det vondeste. Jeg fikk betennelse etter at jeg trakk en tann en gang da ungene var små, takk Gud for at vi var hos mamma akkurat den helgen for jeg var helt omtåket av smerte og smertestillende og klarte såvidt å ta vare på meg selv. Tror det var paralgin ( eller noe annet hun hadde liggende etter en tidligere operasjon ) jeg fikk og ikke engang det tok all smerten. Hadde vondt i hele munnen, og det forplantet seg etterhvert videre i kjeve, hode og nakke. Det var tortur i de dagene det tok før antibiotika begynte å virke. Jeg har født uten epidural og dette er up- there på smerteskalaen 😵‍💫😩

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg