Noe helt nytt! Ser dere hva?

Dette ble en veldig rar opplevelse for meg, piercingene mine er en del av min ruspersonlighet, den hører sammen med fortiden min og jeg har hatt slike nesten overalt. Det ble en stund en del av selvskadingen min og jeg aner ikke hvor mange ganger jeg har stukket meg igjennom nippelen bare for og få noen til og svime av, det ble mitt partytrix, tro det eller ei. 😂😂😂

 

I dag har jeg kjøpt meg ny og satt inn, men den er altfor lang og ble veldig dominerende i ansiktet mitt. En mindre kommer på plass senere. 

Etterpå skal jeg dele ett innlegg jeg gleder meg til! vi har nemlig raidet Europris for kasser til sortering og oppbevaring, og nå jobber jeg med og rydde opp i kaoset! vi har også vært på Refviksanden en tur og tatt noen bilder. FOR en deilig lørdag!❤️❤️❤️

 

 

Liker du denne bloggen? 

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg