nervene fører til gnisninger i familien.

Jeg kjenner fysisk stemningen i huset og hvordan mammas plutselige sykehusinnleggelse har påvirket oss, i dag har det vært elektrisk og jeg kjenner hvor lett antennelig jeg er når jeg er stresset. Jeg prøver virkelig å ikke la mitt eget påvirke andre rundt meg men noen ganger er det vanskelig.

Vi har akkurat hentet ett svært kjøleskap helt gratis! og jammen santen skal ikke noen si noe om min bil, for den har jammen bevist at det ikke er størrelsen det kommer an på men hva den inneholder og hvor mye den kan prestere når det virkelig gjelder. hehe.. Jeg har ikke tallet på hvor mange ulike ting vi har klart og presset inni den bilen min og den overasker meg hver eneste gang.

Mamma og pappa har ett lite kjøleskap med en liten fryser på toppen og kjøleskapet helt ned med gulvet, dette vil gjøre alt lettere på kjøkkenet og jeg føler meg velsignet som får slike gode tilbud om helt gratis ting som jeg kan hente! jeg er veldig veldig takknemlig for samfunnet rundt meg og disse hærlige menneskene med store hjerter.

Jeg og pappa har vært på bossplassen i dag og der startet gnissningene mellom oss, vi var helt ut dit med hele 3 sekker med boss og det ble uenigheter da jeg mente at vi likegodt kunne fylle bilen når vi først skulle ut, det ble ikke mottatt pent og jeg innser at jeg er urettferdig noen ganger. Jeg er litt for sta og når jeg mener noe så gir jeg meg ikke, jeg og pappa er dynamitt sammen når det kommer til dette da vi er veldig like. Heldigvis går det fort over og det er sikkert nervene vi har gått med så lenge som har tatt det beste utav oss. 

Min kjære skal ha fri i hele 10 dager ifra i morgen av og jeg kjenner jeg gleder meg til og ikke være aleine hele tiden, jeg vet det høres teit ut og mange mange har det mye verre en meg, men når jeg ikke er i jobb lenger så merker jeg hvor usosialt livet blir spesielt i disse tider. Jeg har masse mennesker rundt meg men det er noe med det og kunne være to om tingene 🙂 

Nå kan det bare bli fredag slik at jeg kan hente mammaen min og få henne hjem! jeg gleder meg så stort! 

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg