Negativt og ødeleggende VS positivt og oppbyggende

FOR en dag folkens!❤️ jeg føler jeg sier det hele tiden men i dag har jeg bare funnet en energi jeg ellers ikke eier og timen med psykologen der jeg holdt på og sovne på grunn av ekstremt dårlig søvn for tiden ble kickstarten på dagen. Å sortere noen tanker trenger alle og enhver og spesielt når man er i en så stor prosess som jeg er i akkurat nå. 

Jeg går og venter på svar på jobben jeg har både søkt på, vært på to intervjuer på og tenkt på døgnet rundt de siste dagene, jeg trenger distraksjoner og ett kaos på loftet passer meg perfekt! dette er KUN lystbetont og jeg kjenner hvor deilig det er og gjøre noe som egentlig ikke betyr noe som helst, jeg trenger ikke og prestere noe og har ingen hastverk, det er INGEN som forventer noen resultater foruten meg selv. Mitt eget lille psykoprosjekt! 😂

Håret mitt går i ett med gardinene.

Det er alltid noen negative greier som skjer, alltid noe som demper stemningen, men HEY! det skjer også så mange fine og positive ting i livet og jeg har så lyst og bruke tiden min på de riktige tingene. Å drukne seg i dritten har aldri funket for noen, jeg klamrer meg fast til småting og prøver og mate sjelen min med glade tanker.❤️

Den største forandringen har skjedd i mitt eget hode, hvordan jeg tenker og hvordan jeg reagerer på verden rundt meg, disse to siste årene har vært mine gullår, og jeg som var hysterisk redd for og bli 30år! ja jeg gikk faktisk helt ifra jeg var 25 til jeg ble 30 og angstet over dette…. så forgjeves! 😳

 

Jeg har fått min kjære hjem! ✔️

Jeg har hatt den mest produktive dagen
på lenge! ✔️

Jeg har ikke hatt røyksug på 2 dager! ✔️

Åpen ærlig og rusfri! ✔️

 

 

Liker du denne bloggen? 

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg