Når skal jeg få fred og slippe dette?

Dette her er ett fenomen som jeg ikke ante noe om før jeg slutta og drikke, men som har blitt opplyst om i ettertid. Jeg ruser meg hver eneste natt jeg!

Disse rusdrømmene er helt vanvittige og så ekte at jeg våkner og må sjekke om jeg er fyllesjuk. Lettelsen er like stor hver gang men drømmene er forvirrende og ekle.

Hver eneste gang jeg er eksponert for noe jeg ikke skal så kommer dem tilbake og jeg kan nesten forutse hvordan nettene mine blir, i natt var det så ille at jeg måtte stå opp 3 ganger for og riste av meg for og ikke drømme det samme atter igjen. Drømmene jeg nå har er mer intense. 

I natt drømte jeg at jeg sprakk og tankene om å skjule det for og dekke over sprekken skremte meg, jeg tenkte i drømmen at jeg kom til og miste alt av gruppe og verv jeg har og tenkte ut måter jeg kunne dekke over på. Disse egenskapene jeg la ifra meg den dagen jeg kuttet rusen var tilbake og jeg likte det overhode ikke. En av disse tingene jeg setter mest pris på som rusfri er at jeg kan legge meg med god samvittighet, uten og ha masse løgner og bedrag, jeg vet at jeg er sannferdig og oppriktig i alt jeg gjør, og disse drømmene får meg direkte tilbake til manipulasjonen som kommer av rusen.

Jeg har blitt fortalt at dette vil roe seg ned etterhvert men aldri forsvinne og jeg undrer meg over hvor lenge dette varer, jeg drømmer slike drømmer 80% av tiden og tenker dette er over gjennomsnittet.

I begynnelsen tok jeg drømmene som ett tegn på at jeg ikke kom til og klare dette her, at underbevisstheten min viste meg at det ville gå til helvetet uansett og jeg fikk dårlig samvittighet når drømmene var som verst, nå ser jeg på dette som en advarsel om hva som ville skjedd om jeg faktisk sprakk, og følelsene drømmene bringer opp gjør at jeg blir enda mer sikker på valget mitt og at det er dette som er riktig for meg. Aldri ønsker jeg og stå i en situasjon der disse marerittene blir ekte.

Jeg håper det snart roer seg slik at jeg får sove bedre, men jeg tenker det også er viktig og snakke og skrive om disse tingene slik at andre er mer forberedt en det jeg selv var 🙂 rusdrømmer er en del av denne pakka man må igjennom for og faktisk klare dette her, og jeg akter og ta hele pakka! 

 

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen! gleder meg til og se dere videre  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

4 kommentarer
    1. Dette er ikke noe annet enn et skikkelig sunnhetstegn. Sinnet ditt jobber seg gjennom «gørra» mens du sover. Det er rett og slett en måte å «fordøye» underbevisstheten på. Det kan virke som at det aldri tar slutt, og at det aldri blir tomt, men det kommer til å roe seg. I mellomtiden må du prøve å se på det som mental rengjøring og opprydding (om enn noe slitsom😏) Jeg heier selvsagt på deg❤️

    2. Jobber seg gjennom gørra står det i kommentaren. Nettopp det som skjer. Lag på lag som skal luftes, du er tøff som står i det. Er grunnen kanskje at hjernen har stått på vent så lenge at når den er tatt i bruk må den ta natta til hjelp? Her funker ikke delitknappen.🤯🤯

      1. Ja det er mange år med dritt som skal arbeides igjennom og det vil sikkert ta lang tid. Er glad jeg har talerøret mitt igjennom blogging og har brutt denne tausheten som kunne drepe. Det er godt og endelig lette på trykket og slippe andre mennesker inni livet mitt igjen. <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg