Når skal det bli nok motgang mon tro?

SÅ ligger vi her da, begge to med positive tester og etter den helvetesuka jeg har hatt så har jeg fått svar på hvorfor jeg har vært så forjævlig dårlig. Det er vanskelig å skille mellom hva som er bivirkninger av medisinene og hva som skapes av covid men en ting er sikkert! jeg har aldri vært så vanvittig dårlig som jeg har vært denne uka her, jeg FATTER ikke at jeg har komt meg igjennom den, det har rett og slett bare vært stahet og dumskap.😳

 

Man er passelig dum når man strekker seg så langt som det jeg har gjort, man vet faktisk ikke sitt eget beste og jeg som bare trodde det var angsten som ga meg alle disse smertene.

Ja man lærer så lenge man lever, her ligger vi iallefall!😂

 

Jeg gikk på vekta og fikk meg ett realt sjokk i sta, det hadde vært fint å gått ned litt men ikke på denne usunne måten som nå. Jeg har gått ned to kilo på under ei uke og det bare på grunn av at jeg ikke spiser det slag, jeg er kjempesulten men bare tanken på og spise er frastøtende. 😕

 

Håpet er at den dårlige matlysta er på grunn av covid og at ikke hele skylda er disse ADHD-medisinene, det hadde vært deilig å fått igjen matlysta når viruset er ferdigherja!

Jeg kjenner at jeg nå har fått så mye motgang at jeg har gitt meg over og at istedenfor å grave meg ned i dritten så ser jeg på dette som skjebnens ironi, med masse humor og jeg tenker at nå kan det faktisk ikke bli mer ille.😂

NÅ kan det ikkje skje flere dårlige ting, vel? 😬🤞 en smule feedup! 😬

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg