Når parforholdet får seg en skikkelig smell

Det roer seg ned for oss to og i kveld har min kjære laget biff til oss, vi har sittet foran tv’en i noen timer og bare chillet slik vi pleier og gjøre. Forholdet har fått seg en skikkelig smell! en real påminner på hvor fort mennesker som oss kan falle tilbake og ett blast from the past som jeg tror vi begge ikke satt pris på. Vi må aldri ta for gitt hvor mye bra som skjer i livene våres og hvor masse ting vi allerede har bygd opp rundt oss! denne smellen skjerpet oss på akkurat dette.

Min kjære har rett og slett køddet med medisinene sine fordi han mente dem ikke virket som dem skulle lenger, uten og si ifra til verken lege eller meg, dette er en kjent sak når det kommer til mennesker med psykiske utfordringer. Dette førte til at min kjære forsvant foran øynene mine, forandret fullstendig personlighet og gikk helt nedi kjelleren uten at jeg visste hva jeg kunne gjøre eller burde gjøre, han fortalte ikke at han hadde kuttet medisinene så jeg ble sint isteden for og forstå situasjonen, og dermed ble alt bare enda verre.

Jeg og Sebastian har aldri kranglet noe særlig, vi har rett og slett aldri hatt noen grunn til og gyve løs på hverandre, vi har alltid hatt en regel om respekt og tillit noe som stred helt imot alt denne perioden har vist meg, det er ubehagelig og se den man elsker bare forvandles uten at man kan gjøre noe. Vi har i bunn og grunn ett bunnsolid forhold som er grunnlagt på viktige verdier og det er faktisk det første og eneste sunne forholdet jeg noensinne har hatt, derfor ble denne situasjonen ekstra sår og skremmende for meg.

Vi skal gifte oss neste år, det var nesten på tide at grunnmuren våres begynte og riste litt slik at vi får legge noen regler i bunn som begge må holde seg til, det var kansje på tide vi fikk en skramme i lakken og virkelig fikk testet dette forholdet som bare har vært en dans på roser siden vi møttes. 

Nå er medisinering på riktig plass, hodet restartet til og ta fatt på livet igjen og vi går inn for og klare denne reisen sammen slik vi alltid har planlagt og sett frem til. Ett parforhold og ett kommende ekteskap er jobb og ingenting kommer av seg selv her i livet, det vet vi så inderlig godt begge to. 

Vi satser alt på at det roer seg ned og at vi kan nyte av dette livet som vi har skapt oss sammen, for hvem hadde vell trodd dette for noen år siden? 

Når vi klarer dette, klarer alle det. 

Har dere lyst og følge med videre?

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen på facebook!  meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️ gleder meg til og se dere! https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

6 kommentarer

Siste innlegg