Når noen forteller deg at du ikke får lov til og gjøre en ting……………..

At det finnes en liten rebell inni meg har det vel aldri vært noen tvil om men jeg var ikke klar over at den var så innplantert i meg! 😂 i går fikk jeg nemlig streng beskjed om å ikke snyte meg på en uke og helst unngå nysing siden cysten i munnen lå og blokkerte bihulene mine. ‘

 

Jeg har aldri i hele mitt liv hatt ett større ønske og behov for og snyte meg og det har kilt i nesa i HELE dag! 😂 jeg er ikke normalt sett en som går og snyter seg i tide og utider og aldri hatt noen nytelse av å gjøre det heller, men plutselig utav det blå, idet legen fortalte meg at jeg faktisk ikke har lov og gjøre dette de nærmeste dagene vokste behovet og har fortsatt og vokse i hele dag! 

 

Om legen ikke hadde sagt noe så hadde jeg levd videre uten å føle noe sterkt behov for og snyte meg hele tiden og jeg må erkjenne at det er denne rebellen inni meg som for alt i verden aldri ønsker og gjøre som jeg blir fortalt! mamma har alltid sagt at jeg må lære på den harde måten og har igjennom hele livet aldri hørt på noen andre enn meg selv. Det er en ting som aldri kommer til og endre seg hvor enn edru og nøktern jeg blir. 

 

 

 

“Å møte seg selv i døra” er noe jeg har gjort ganske så mange ganger iløpet av denne rusfrie tiden min, jeg lærer noe nytt om meg selv hver eneste dag, jeg visste jeg var sta som faen men ikke at jeg føler ett så sterkt behov for og opponere, det er noe i personligheten min som sikkert har fått meg ut i mye uføre men også lært meg veldig mange ting på den harde måten, jeg tror det er da det sitter.

 

I kveld tar vi det heelt piano her i sofaen og jeg har fått min kjære hjem! det er helt greit og være aleine og jeg trives med det, men alt blir så mye bedre når man er to her.❤️

 

Nå gleder jeg meg til og legge meg med boka mi og bare glede meg til en ny og spennende dag i morgen! god natt kjære fine leserne mine! ❤️

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg