Motivasjonen for bloggingen går nedover

Dagene går så fort at jeg ikke klarer å henge med og blogging står litt lenger bak i rekken over ting jeg får gjort 🙂 motivasjonen er litt borte når jeg ikke får delt denne bloggen, det må jeg bare innrømme. Når man føler seg motarbeidet blir det ikke så givende å dele heller og ordene flyter ikke lenger så lett og fritt som den en gang gjorde.

Hverdagen går videre selvom min kjære har ferie og vi har ekstra masse tid sammen, så prøver jeg å holde på noen av rutinene jeg har opparbeidet meg, jeg trenger disse for å føle på trygghet og rammen jeg trenger i livet mitt. Jeg holder på å tømme loftet mitt for ting, og har ryddet og styra på i flere dager nå, så i dag har jeg en liten pause. Jeg innser at jeg må passe på ryggen og ikke overdrive alt, og kjenner godt at jeg ikke har tenkt meg om de siste dagene, for nå er det vondt å sitte.

I dag har jeg hatt besøk av ruskuratoren min, og masse konstruktivt kom utav dette møtet. Jeg tenker tverrfaglig samarbeid mellom alle som skal ha noe å si i mitt liv er viktig for meg. Når alle vet alt, og alle samarbeider for meg så nytter jeg mest av systemet rundt meg. Ingen klarer dette aleine, og jeg ville vært veldig naiv om jeg trodde det værste var over nå, og i fremtiden trenger jeg at systemet står klar om jeg trenger dem. Jeg ønsker å vite at dem er der, men dem trenger ikke å prege livet mitt i hverdagen. Det er godt å ha ett system i ryggen om problemer skulle dukke opp, og jeg er heldig som er i en posisjon der jeg ikke har imot systemet lenger, og heller ser de positive tingene som kommer utav det.

I kveld skal vi ha gruppe igjen, og jeg merker jeg trenger det! Denne uken har vist meg at man ikke kan stole på alle man har rundt seg, og at mennesker kan forandre seg plutselig. Jeg må bli flinkere på å beskytte meg selv fra negativitet og må bli mer obs på farer som er rundt meg. Jeg involverer meg for mye i saker som kan skade meg, og er litt for naiv når det gjelder disse menneskelige relasjonene 🙂 rett og slett!

Det er så godt å ha denne gruppen og lene seg på når man har ting på hjertet man ikke deler med andre ellers, det er tid for tømming og denne uken er det jeg som trenger det 🙂 jeg behøver denne pausen på to timer en gang i uka for å reflektere over meg selv og hvor jeg ønsker å være. Jeg er ganske sikker nå på hvordan jeg ønsker å leve mitt eget liv, men jeg har ikke helt klart å plassere alle andre 🙂 jeg satser på et bra møte og oppmøte som vanlig og gleder meg til fortsettelsen for denne viktige gruppen på denne lille plassen vi bor på.!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg