Morgendagen gir meg angst! en stor dag ligger foran oss.

 

FOR en følelse det er å komme hjem ifra jobb og slenge seg på sofaen og faktisk være sliten med god grunn!😁  dette er denne følelsen jeg har savnet sårt når jeg har vært uten fast jobb, denne magiske følelsen av å vite at man har fri til og bare hente seg innigjen og at man har gjort det man kan igjennom dagen.❤️

 

I morgen er det tirsdag og jeg har gått og hatt småpanikk over morgendagen lenge nå, det har rett og slett vært ett puslespill og få dagen sammen og få alt til og klaffe! 😳 jeg har planlagt og organisert for og rekke over alt og jeg kjenner hvor nervøs jeg er, i morgen vil mye falle på plass. ❤️ Grytidlig i morgen tidlig skal jeg til lege og ta masse undersøkelser i forkant oppstart av medisiner for ADHD, jeg er skeptisk av natur og kjenner at jeg virkelig må jobbe med meg selv, jeg er villig til og prøve ut medisiner som ikke er sentralstimulerende for jeg er veldig klar over hvem jeg er og hva jeg har brukt som rus før.


Jeg håper at uroen i kroppen roer seg etter timen i morgen og at jeg kan starte på denne spennende reisen! 😁 mange sier at dem får ett helt nytt liv men jeg klarer ikke helt og tro at dette vil endre alt til det bedre, jeg tror at kosthold og livsførsel er det viktigste, rutiner og struktur i hverdagen og trygghet. Medisiner vil for meg bare være ett hjelpemiddel, til veien videre og spesielt med tanke på videre skolegang.

 

Etter denne viktige timen skal jeg kjøre til Førde på nok en legetime! vi er tre forskjellige mennesker i bilen med 4 forskjellige timer på sykehuset, dermed all planleggingen og tilretteleggingen, dermed panikken inni kontrollfreaken meg.😂

Vi har mange timer i bil og reisen Måløy-Førde er alltid en møysommelig tur, det er ikke noe man gleder seg til for og si det mildt. 😂 Jeg håper at jeg rekker over alt jeg skal i morgen, jeg gleder meg til og få unnagjort denne dagen som har stresset vettet av meg og at jeg kan puste ut i morgen kveld og være fornøgd. I morgen blir en viktig dag på mange måter. ❤️ Mange brikker vil falle på plass i dagene som kommer nå og det trenger vi ❤️


Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Jeg ønsker deg riktig lykke til med morgendagen og alt som skal foregå! Du har vært så utrolig flink, så nå er det ikke mer du kan gjøre! Du er virkelig et forbilde for mange! Hjertelig hilsen fra Inger. ❤️🥰😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg