Mister pusten hver eneste gang jeg ser det nye rommet i huset!

 

 

 

 

God kveld kjære leser!❤️

 

Jeg aner ikke hvorfor jeg avslutta forrige innlegg med å sette meg selv opp for å feile.😳

 

Jeg skrev offentlig og høyt at jeg skulle fikse tingene i kjelleren og vise det endelige resultatet i kveld!  snakk om å skyte seg selv i foten.😂 

 

I dag når jeg kom hjem skjedde det som alltid pleier å skje når jeg kommer ifra jobben etter endt vakt, jeg ligner en punktert saccosekk! 😂idet jeg kommer inn døra her så siver alt ut og jeg lander i sofaen og her blir jeg en stund før jeg klarer å samle meg igjen.

 

Dette skjer hver eneste dag så jeg aner ikke hvorfor jeg mente i ett sterkt øyeblikk at jeg skulle fullføre dette prosjektet våres, jeg har hatt nok med å komme meg i dusjen.😂

 

Etter en dusj fikk jeg ett blaff av “nyttmenneskefeeling”😳 og har faktisk sortert masse klær på rommet vi har alle klærne våres!❤️ ja vi har ett helt rom bare til klær og vi klager over liten plass men uten det så hadde hele leiligheten blitt gjenstand for oppbevaring av klærne våres så det var ett taktisk valg vi tok sammen.😂

 

 

Dere vet den følelsen når man føler seg skikkelig sliten og bare så vidt orker tanken på å komme seg i dusjen? og når man kommer ut og har fått på seg klærne finner en slags ny energi? ja, slik hadde jeg det i kveld og det er rart hva bare en enkel dusj kan gjøre med formen!⭐️

 


Jeg fikk ikke gjort noe i kjelleren i dag og alle møblene står midt på gulvet ennå men jeg har tatt en sniktitt inn døra der og jeg mister nesten pusten hver eneste gang jeg ser hvor fint det har blitt!😁

 

Jeg er fornøgd med det jeg har fått gjort på klesrommet våres og tingene i kjelleren springer ikke ut døra og forsvinner ifra meg, ei heller tror jeg at noen på magisk vis hjelper meg heller så planen for de mange fridagene jeg har utover i uka er å gjøre meg ferdig med prosjekt “Kjellerstue” og ta fatt på nye eventyr her i heimen våres!❤️

 

 

Nå skal jeg bare nyte resten av kvelden og jeg kjenner at jeg gleder meg litt ekstra til hodet treffer puta og til og sove en forhåpentligvis bedre natt i natt.

Takk for i dag ❤️

Legg gjerne igjen en kommentar under her ❤️👇 Del gjerne innlegget om du liker denne bloggen på dine sosiale medier! ⭐️ sharing is caring? 😂

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg