Minstemann 16år – Ett kaos av tanker og følelser, i dag flykter jeg ifra det og holder det på avstand

I dag har jeg fokusert på vasking i både kjelleren og på loftet og kan ikke vise til noen resultater når det gjelder akkurat det men jeg lover dere at det lukter SÅ mye bedre både på loftet og i kjelleren og jeg har fått hengt opp noen gardiner og gjort det litt mer koseligere nede.❤️

 

På loftet gjenstår MYE vasking og det vil ta tid og få det rent eller å få en slags følelse av at det er rent i det minste men jeg har lagt ned litt arbeid i dag og tenker å bruke tiden og ta det med ro. Jeg har levert inn masse mer elektriske ting på leveringen for dette og tenker at vi sikkert må flere turer på bossplassen før vi kan si oss fornøgde, etterhvert som man rydder så finner man mer og det baller på seg.😂

 

Jeg har også vært taxi for mor og far i dag og har vært og tatt bilde av magen for å sjekke nyrene mine for stein men har ennå ikke fått resultatet så jeg kan ærlig innrømme at jeg flykter litt ifra tankene i dag med rydding og vasking.

Snart kommer min kjære ifra jobb og i kveld skal vi ha etterverngruppe som alltid på onsdager, jeg føler at alt i alt har dette vært en helt grei dag. 

 

Det er ikke bare nyresteinen som beveger seg i hodet i dag, i morgen har sønnen min bursdag! ❤️minstemann blir hele 16år og det er hans 15″ende bursdag uten meg. Slike merkedager påvirker meg mer nå når jeg har ett edru hode og disse tankene som kommer må bare få komme, det er tid for mye bearbeiding og det vil ta lang tid til bursdager ikke lenger gjør vondt.💔

 

Fått opp noen gardiner i kjellerstua men tror jeg må bytte dem ut etterhvert. Ble ikke heeelt fornøgd.

 

 

På selveste bursdagen hans skal jeg være dagens snapper på Metalheads against bullying sin snapchat-kanal og jeg håper at jeg ikke blir altfor preget av tankekaoset og mine egne følelser, i kveld skal jeg stålsette meg morgendagen og sørge for at han vet at jeg tenker på han konstant.❤️ Mammahjertet har det ikke særlig godt i dag og jeg kjenner at det er befriende og bare drukne seg i disse prosjektene, akkurat i dag trenger jeg det.

 

Jeg kan fikse mye av fortiden min og gjøre opp for meg, men akkurat denne sorgen kan jeg faktisk ikke gjøre noe med annet en å lære meg og leve med det. 💔

 

Drukner meg selv litt i arbeid i dag.

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

6 kommentarer
    1. Kjære deg! Gratulerer med minstemann i dag! Jeg tenker på deg! Håper inderlig at barna dine vil besøke deg snart, du har jo gjort alt du kan for å legge forholdene til rette! Jeg beundrer deg for din innsats! 😍🥰😀 Varme tanker ❤️❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg