Min variant av helg! Frivillig arbeide er det som driver meg!

Reklame | Ellos.no

Akkurat nå er hjertet mitt fylt med kjærlighet <3 jeg svever og jeg føler at jeg får brukt meg selv 100% på slike kvelder som dette. Bakeriet på Bryggja ringte igjen i dag og jeg fikk hente en hel kasse med hærlige bakevarer som jeg får gleden av å dele videre til mennesker som oppriktig blir glad for det, og som setter pris på dette! Det varmer hele sjelen min og kunne gjøre dette, og på en LØRDAG! Så jeg har brukt min Lørdagskveld til frivillig arbeide som gir meg 1000 ganger mer enn det tar! Jeg er så lykkelig over at Bakeriet velger å støtte meg og saken jeg driver på denne måten, og mengdene jeg får er overveldende! Jeg er så stolt over mange lokale bedrifter! Og Bakeriet anbefaler jeg på det varmeste til alle jeg møter! Sjekk denne kassa folkens!

Det eneste dette koster meg er litt bensin, og lykken jeg føler er sååå verdt det hele! Jeg vet hvordan det er å ha lite å rutte med, og å glede folk på en Lørdagskveld er helt innenfor syns jeg! 

Nå kan helgen bare sige innover meg <3 min kjære står på kjøkkenet og lager mat, og i kveld blir det biffstrimler med pomes frites og wokblanding! Jeg gleder meg! Matlysten er helt i kjelleren for tiden, og jeg får i meg bare i små mengder, så jeg håper dette er noe jeg klarer å få i meg, og med min kjære sin matlaging er jeg sikker på dette 🙂 vi har det egentlig veldig bra sammen her i kåken våres <3 dette er min type helg altså! Jeg er bare lykkelig i kveld jeg folkens, og det er lenge mellom hver gang jeg plutselig får en slik følelse inni meg, så den nytes til det fulle!

 

Jeg fant noen kule klær fra Adidas på ellos.no som falt i smak hos meg <3

adidas Originals//adidas Originals//adidas Originals//adidas Originals

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg