Min kjæres NESTEN “nærdødenopplevelse”

Krisa er toppet! en mann ligger nede for telling og som alle vet så blir menn sykere enn det vi kvinner blir. Det er bevist og hugd i stein, det er ingen myte og faktisk HELT sant! menn har det rett og slett mye verre en kvinner når dem har influensa.😳

Stakkars pasienten 😔

Sist gang det var sykdom i hjemmet dullet og styra jeg for mannen med virus, jeg strakk meg til det ytterste for og gi han akkurat det han ønsket, når han ønsket det. For når en mann er syk skal alt være på stell! 😁

Han ble liggende en uke forrige gang og jeg var uheldig og fikk det samme  viruset noen dager etter at han ble frisk. Det var da en selvfølge at jeg skulle gjøre disse hverdagslige tingene som ellers, være sjåfør når folk måtte handle og for øvrig gjøre som normalt. Noen ganger er det en fordel og være mann, spesielt når det kommer til virus… Dem faller jo som fluer! 😳

Petter på tv og tårene triller

Man må få lov og spøke litt når det blir så dramatisk som det ofte blir når menn blir syke selvsagt tar jeg det på ytterst alvor!😁

I dag skal jeg til Sogndal og holder god avstand til sjuklingen som ligger, jeg har nemlig ikke rom eller tid for sykdom! nu kjør vi! ❤️

 

Liker du denne bloggen? 

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg