Min hysterisk spennende dag i BILDER!

Det føles rart og si det høyt men jeg har satt på hjemmekontor i dag! dette hjemmekontoret jeg har mikset og trikset selv og har faktisk fått gjort en god del forberedelser til uka som kommer. Jeg skal starte det hele sammen med noen og snakke om mobbing og hva det gjør med mennesker, det hele starter mandag og jeg har funnet ut at foredraget mitt er flyttet til onsdag. Dette gir meg ekstra tid til og bygge opp nerver og spenning, men også ekstra tid til og forberede meg. Nå gleder jeg meg bare til og bli ferdig. 

Mitt eget hjemmekontor <3

Jeg er rett og slett ikke typen til og sitte stille og arbeide med papirarbeid så innimellom slagene startet jeg og tømme skapene på kjøkkenet og vaske dem. Jeg prøver og lage orden i kaoset og løsninger som er smarte over tid. Det er forferdelig hvor mye som samler seg opp!

Tidligere spurte jeg om tips til og gjøre denne røykslutten enklere og tipset jeg bruker i dag fikk jeg ifra en leser. Hun skrev at hun pleide og rydde skuffer når suget meldte seg og når man er ferdig så er også tankene om røyk borte. Det har faktisk funket og jeg merker hvordan jeg faktisk kan kontrollere mine egne tanker slik at jeg klarer og holde unna det verste suget.

Det skal se gærnt ut før det blir bedre når man tar en skikkelig opprydding!

Så lenge jeg kan huske har røyken gitt meg roen, gitt meg selskapet og gitt meg gleden, så lenge jeg kan huske har røyken vært en del av livet mitt og nå må jeg erstatte den med andre ting… Jeg vet det vil bli tøft men jeg er tøffere nå.

Når suget melder seg har jeg satt igang ett storprosjekt på kjøkkenet og skal fikse alle skapene slik at vi er klare for jul i heimen. Månedene frem til jul er fullbooket og hver eneste helg er allerede planlagt frem til juleaften. 

 

 

 

Nå skal jeg nyte selskapet av min kjære som akkurat kom inn døren etter endt arbeidsdag, ofte kjenner jeg på misunnelse over at han har noe fast og gå til men vi håper at det også løser seg med tiden. Jeg er ikke skapt til og bare være hjemme.❤️

 

Egentlig tenkte jeg og skrive om frustrasjonen jeg føler rundt pandemien som blusser opp, men jeg orker rett og slett ikke å gå inni den negativiteten i dag. Jeg venter heller til jeg er kvitt suget etter tobakk 😂

 

Håper dere har hatt en fantastisk torsdag alle sammen! så blogges vi snart igjen. ❤️

 

Liker du denne bloggen? 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

6 kommentarer
    1. Du gir meg inspirasjon, og jeg synes du er beundringsverdig! Jeg er 70 år, har aldri vært rusavhengi, heldigvis, men jeg har røykt fra jeg var 15😩. Nå er jeg med deg på røykekutt😄. Det er så sant som du skriver, jeg husker heller ikke annet enn hvem jeg har vært uten sigaretten som ledsager. Glede, trøst, stressavleder… Nå er det slutt😅!
      Skulle jo tro at det nesten er «barnemat» for dersom har gjennomgått avrusing ( fantastisk!) men vet jo at det ikke er det.
      Lykke til med alle oppgaver og planer🍀🍀🍀❣️ Tvitvitvi for jobben🍀🍀🍀‼️

    2. Jeg strikket utrolig mye da jeg sluttet å røyke. Jeg skulle nemlig ikke gå på en smell å legge på meg heller 😁 Strikket masse fint 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg