Min grense er nådd! – psykisk terror preget nyttårsaften-



 

 

Happy new year kjære lesere! 💫

 

Feiringen ble heeeelt perfekt i går og vi kosa oss ifra start til slutt! nå har jeg fått en smak på hvordan man faktisk feirer nyttårsaften med alle tradisjoner ❤️

 

Det er med tungt hjerte jeg sier at vi i dag reiser hjem, det er alltid helt forferdelig og reise ifra alle vi har her i Bergen. Men livet venter og hverdagen må igang igjen 😁

 

En ting som påvirket nyttårsaften var «the blast from the past» som virkelig brukte hele sin egen nyttårsaften på og prøve å nå meg. Egentlig er det litt trist når jeg tenker meg om. Han prøvde å melde seg inni Facebook-gruppa til bloggen og sendte inn noen evneveike kommentarer der. Han postet kommentarer her på bloggen med sitt fulle og hele navn og når jeg blokkerer ett sted popper han opp ett annet sted på en annen plattform. I går var han virkelig i siget! 😁


gangen i dette før har vært at jeg alltid skylder han noe når jeg fjerner han ifra livet mitt. Dette har pågått siden 2010 og det vil være slik til den dagen en av oss dør. Hadde jeg gått på besøk til han nå, så hadde jeg sluppet terroren. Det er det dette mennesket er ute etter og denne gangen tenker jeg ikke å tie, denne gangen viser jeg at jeg ikke lenger finner meg i å bli trakkasert. Jeg setter ett punkt her, med dette innlegget.

Hadde jeg anmeldt vedkommende for det som har skjedd hadde vedkommende sittet inne resten av livet. Det er helt sykt at en som snart er 70år skal få plage så mange mennesker uten at noe blir gjort.

Nå må vi pakke her! vi reiser som alltid hjem med dobbelt så mye som vi reiste hit med! 😳 det er såpeglatt ute så vi trenger tiden! 😁

 

Håper den første dagen i året blir helt magisk for dere alle 💫

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Skriver han under eget navn på en offentlig blogg har han selv publiserert navnet sitt. La ham endelig få lov til å blamere seg selv når han så gjerne vil det. Ingen av oss som virkelig følger deg tror på det ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg