Min første ekte nyttårsfeiring! – Dårlige minner har alltid fått ødelagt magien –

Herregud! jeg begynte å tenke på det i bilen nå, hvor mange nyttårsafter jeg har prøvd å drikke bort sorgene mine, hvor mange ganger jeg har stått og sett på rakettene og tenkt på hvor mislykka livet mitt har vært og ikke minst på overgrepet som skjedde da jeg bare var 5år gammel. Vi har aldri hatt noen tradisjoner for nyttårsaften, vi har spist pinnekjøtt men har aldri gjort noe mer utav det.

 

I år tar vi igjen for ALT det tapte! i år går vi ALL IN! og jeg tenker faktisk ikke å ha en eneste negativ tanke i hodet!❤️

 

I dag har vi vært og kjøpt inn festsaker, vi har vært på gravplassen og tent lys og bare tatt inn denne siste dagen i året.❤️

 

Nå skal vi pynte oss og vente på julebukkene som venter masse godsaker!😁

 

La meg inspirere dere! 👇

 

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg