Min første arbeidsdag i drømmejobben!

Det er min 5 dag langflat og jeg kjenner at det rasler i sjelen min! jeg er ikke typen til og ligge stille og i alle fall ikke når det tvunget. Jeg kjenner hvor mye jeg gleder meg til og komme meg på veien igjen! og få testet bilen på glatta, jeg ligger og dagdrømmer om første dagen i ny jobb og det slår meg hvor vanvittig heldig jeg er! ❤️

Selv om jeg er slått ut av dette viruset og føler meg ganske så maktesløs her jeg ligger så kjenner jeg sommerfuglene flagrer i magen min! jeg har de siste dagene gått igjennom videoer og bilder ifra starten av min rusfrihet og det slår meg hvor forandret hele meg er. ALT er annerledes og snart skal jeg starte i den første jobben jeg faktisk har jobbet for og fått! NOENSINNE!❤️

 

Den eneste jobben jeg har hatt har vært på Kiwi i 5år og det klart man jobber med mennesker også der men dette blir noe HELT annet! den jobben fikk jeg også igjennom tiltak på nav så det var ingen søknad og jobb-interjuv den gangen, denne gangen føler jeg at det er mer på ekte og det føles helt sykt! 

På under 2år har jeg sluttet og ruse meg og bygd opp hele livet rundt meg, jeg har fått så mange nye venner og har jobba knallhardt hver eneste dag med meg selv, jeg har vært igjennom en selvransakelse ifra helvetet og blitt kjent med meg selv igjen etter så mange år i ørska, i kveld kjenner jeg på en stolthet over det jeg har klart! ❤️

Jeg har store problemer med og kjenne på stolthet over egne prestasjoner og jeg vet ikke om det er influensaen som taler nå, men akkurat nå føler jeg meg vanvittig stolt over den jeg har klart og bli! jeg kom ifra ingenting og nå har jeg alt jeg behøver. Det eneste målet jeg hadde med det hele var og gjøre barna mine stolte og når jeg får meldinger tikkende inn ifra dem om hvor stolt jeg gjør dem, så har jeg oppnådd alt jeg ønsket meg. ❤️

 

I kveld legger jeg meg med en godfølelse i magen… Virus eller ei, det gjør meg ingenting. Nå gleder jeg meg bare til og starte i den nye jobben, få nye utfordringer og lære enda mer om dette jeg brenner så vanvittig for! 

 

Natta leserne mine ❤️❤️❤️

 

 

Liker du denne bloggen? 

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

4 kommentarer
    1. Du bør være stolt over deg selv og det du har oppnådd. Takk fra mange av oss som følger deg, for at du vil dele livet ditt med oss.

    2. Du har all grunn i verden til å være stolt av deg selv😍 Det du har stått i, og oppnådd de siste 2 årene er STORT!
      Heier på deg/dere .
      Klem😚

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg