Mennesker som meg har godt av å få en skikkelig på trynet av og til.

Så ligger jeg her da og kjenner at influensa herjer i kroppen, det er den merkeligste influensaen jeg har hatt og det veksler mellom og være skikkelig dårlig til og føle seg frisk hele tiden. I dag kjenner jeg meg enda dårligere og normalt sett ville dette bli bedre og bedre, dette kommer til og ta tid!

Jeg tror mennesker som meg har godt av å bli slått ut litt innimellom og med det mener jeg at disse listene mine over ting som burde blitt gjort faktisk er uoppnåelige i nuet, jeg må ligge her og vite at listene jeg lager i mitt eget hode faktisk er fysisk umulig og gjennomføre. Influensaen har satt meg på plass, plassert meg her i sofaen og tvunget meg til og slappe av, om jeg ønsker det eller ei.

Egentlig skulle jeg ha rydda bilen, jeg skulle ha blitt ferdig med loftet oppe og juletreet skulle komt på plass, jeg skulle helst ryddet tingene jeg har i kjelleren som jeg skal gi bort og denne helgen skulle jeg ha fått tømt lageret jeg har laga meg der nede. Jeg skulle ha kjørt ut disse tingene og her ligger jeg rett ut og kan ikke gjøre noe av det. Jeg har tatt hintet, jeg innfinner meg med situasjonen og aksepterer disse tingene jeg faktisk ikke kan gjøre noe med. Jeg har komt langt! 😁

Tanken har streifet meg mange ganger, egentlig burde jo jeg ha en kloning av meg selv! en jeg kunne fått til og gjøre alt jeg ikke selv får gjort! på akkurat samme måte som jeg ville gjort dem…. DET er drømmen! ❤️

 

Viktig budskap

Nei jeg får bare ligge her med listene mine… og innerst inne tror jeg at mennesker som meg har godt av å bli slått utav spill og virkelig kjenne på å kjede seg skikkelig uten å kunne gjøre noe med det. Det er da man ser hvor rusfri man har blitt og hvor trygg man er i den nye situasjonen.

Ha en god søndag kjære fine leserne mine❤️❤️❤️

 

Liker du denne bloggen? 

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

8 kommentarer

Siste innlegg