Mennesker er noen rare skapninger – Lader opp til helvetesuka –

I går hadde vi en slik dag der vi klarte å putte så mange ting inni at jeg ikke trodde det selv en gang og i dag har vi gått tilbake til en dag vi ikke har gjort noen verdens ting!🤭

 

Det er rart med det, hvor ulike dagene kan være men akkurat i dag bare nyter jeg det før det smeller i morgen!❤️

 

I kveld har jeg vært på møte om “Stova” og planlagt ukene fremover ilag med en fin gjeng og hjem kom jeg til middag og Farmen på tv 😍👇

 

 


I dag var internettet borte i flere timer og på tross av at det var noen uvante timer fikk jeg faktisk lest masse pensum!🤭 det var det beste som kunne skje! takk og lov for at strømmen gikk og nettet sviktet noen timer ellers hadde jeg ikke lest en døyt!😅

 

Det er rart hva som skjer med oss mennesker når ting vi er vant til å bruke 24/7 plutselig bare forsvinner, jeg måtte tenke meg om rundt dette hva vi faktisk gjør når vi ikke har nett eller strøm. Hva gjorde mennesker før?

 

Ett luksusproblem uten sidestykke er det å nesten få litt panikk av å sitte uten nettet 😅

 

I morgen smeller det med arbeid OG undervisning ifra tidlig på dag til langt utpå dagen, hele uka!😬 uka som kommer er så fullpakka at jeg må puste litt roligere hver gang jeg ser på kalenderen, jeg aner ikke hvordan jeg skal komme meg igjennom den.🤭

 

En dag av gangen er mantraet jeg prøver å leve opp til, denne uka må jeg virkelig leve det jeg taler ❤️

Natta bloggen, takk for i dag 🌹

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg