Med ny medisin har tvangstankene forsvunnet og jeg kan slippe kontrollen!

I dag skulle jeg gjerne blogget om at planene jeg hadde for ettermiddagen ble satt ut i liv!😁  planen var egentlig å suse hjemover etter jobb og hoppe rett i å fylle bilen opp med ett lass og kjøre det til bossplassen siden det bare er åpent to ganger i uka. Jeg skulle også levere inn alle hjelpemidlene pappa har i kjelleren som han lenger ikke trenger, men alt ble med planene og lufta gikk rett og slett utav meg når jeg kom inn døra her hjemme.😂

 

 

 

Før ville jeg sett på dette som ett nederlag, ja helt seriøst så hadde jeg sett på dette som en ripe i lakken! 😬 disse skyhøye kravene til meg selv og mål jeg aldri i verden hadde klart å nådd uansett.

Medisinene har gjort underverker for akkurat dette området i livet mitt! ❤️

Jeg ser ikke lenger på meg selv som ett supermenneske som skal klare alt her i verden og nå når jeg startet opp prosjekt “kjellerstue” merket jeg de vesentlige store forskjellene på meg ifra før og nå.😳

Nå setter jeg meg realistiske mål og tar meg selv i å kose meg igjennom prosessen, jeg tar en ting av gangen og tenker at jeg har all tid i verden på å fullføre prosjektet, før hadde jeg bare tøyd strikken så langt at jeg bare ga opp prosjektet midt i det, eller ble utbrent i forsøket på å gjøre meg selv fornøgd med meg selv.

Ja det er travelt å være en perfeksjonist og ha skyhøye forventninger til seg selv, det vet jeg alt om og derfor er det så godt nå og merke at disse tvangstankene mine slipper taket i meg.❤️

 

Det er en befrielse og sitte her i sofaen og se tv ilag med favorittmennesket mitt og vite at jobben i kjelleren faktisk venter på meg, at jeg faktisk kan sitte her og være avslappet på tross av at oppgavene jeg skulle få gjort her hjemme i dag ikke har blitt utført! DET har jeg faktisk aldri opplevd før og ser på det som en stor personlig fremgang i positiv retning.😁❤️

 

Jeg bryr meg ikke om ting står på halv åtte lenger, jeg gjør rett og slett ikke småting til problemer lenger og har det langt lettere med meg selv.

 

Nå skal jeg se Home and away og kose meg med tanken på at jeg kan slappe av i hele kveld om jeg vil! 😁i morgen skal jeg på fagdag for første gang og gleder meg til å få faglig påfyll som ett forspill til jeg skal begynne på skole.😁

Skole hadde heller aldri vært ett alternativ uten disse medisinene og skole var hele grunnen til at jeg hoppet i denne utprøvingen og faktisk ikke har gitt opp selv når det virkelig har buttet imot! 😁❤️

 

Livet er deilig Men nok om meg!😁

Hvordan har dere det? har uka så langt vært bra? og hvorfor har akkurat du valgt å følge med på denne bloggingen min? hva vil dere se mer av?❤️

Fyr løs i kommentarfeltet nedenfor og om dere ikke allerede er medlem av gruppa jeg har på Facebook så anbefaler jeg denne! ❤️Medlemstallene bare stiger og det er helt vanvittig at over 5000 mennesker ønsker å følge meg på denne reisen. 😳  

Ha en deilig ettermiddag og kveld kjære leser ❤️

 

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg