Mangler du helgestemning? sjekk ut dette innlegget! – Det er helg for svingende! –

Denne dagen her har gjort meg ekstra takknemlig for å ha en såpass aktiv jobb der man ikke er særlig stillesittende! 😁 etter så mange timer i en stol blir man stiv og støl på steder man ikke visste var mulig.

 

Jeg er glad det bare er innimellom man må gjøre slike ting og jeg kjenner hvor glad jeg er over at skolen jeg skal ta ikke kommer til å bli fylt med slike dager.❤️

 

 

Vi er SÅ klar for helg!
Passer bra med smågodt da vel?

 

MEN spennende var det! 😁 og det at det var spennende var hele grunnen til  at jeg faktisk holdt det ut! veldig flink underviser som brukte erfaringer han selv har gjort igjennom livet som gjor ting spennende for oss som hørte på.❤️

 

 

Kjøpt meg en til lik blomst som fredagsblomster. Jeg har funnet ut at å kjøpe roser hver fredag blir for dyrt når man får disse til 25kr og som varer mye lengre!

 

 

Jeg har lært mye om kommunikasjon i dag og kjenner at hodet er fylt for lengst.
Etter en vanlig arbeidsdag er jeg sliten fysisk men i dag kjenner jeg at det bare er hodet som er sliten og jeg gleder meg til å bare slappe av resten av dagen ilag med favoritten min.❤️

 

 

Alle lys er tent! vi er klar!

 

 

På dagens meny står burger ala Sebastian og til dessert blir det eplekake og tress-is.

Lysa er tent i stua og Home and away står på tv, nå kan helga bare starte!😁

 

På tross av at jeg også skal på jobb i morgen bobler fredagsstemningen i kroppen som aldri før, det MÅ bare love godt for denne helga her.❤️😁

 

Vi har handlet inn, vi har satt standarden med masse lys i leiligheten! det er helg for svingende!🌹

 

Har dere noen spennende planer for helga vi går i møte?❤️

har dere noe som dere gjør for å skape denne stemninga?❤️

Fyr løs i kommentarfeltet og om dere ikke allerede er medlem av gruppa til denne bloggen så anbefaler jeg den på det varmeste! jeg vil våge og påstå at det er gruppa med mest kjærleik på hele Facebook! 👇 sjekk ut nedenfor ❤️

 

ALTFOR masse godis!

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

4 kommentarer
    1. Angående blomster: Jeg har lagt min elsk på orkideer 😊 Kjøpte nettopp en ny, til 119 kr på Europris. Håper den blomstrer i flere måneder. Har mange orkideer nå, og elsker at de kommer med blomster igjen og igjen, etter noen måneders pause.

    2. Kjøpte en i silke som stand in
      etter avblomdtring.Den ser ekte ut der den står. en veninne sa si meg hvordan ì allverden får du dem til å blomstre så lenge…
      så ha øynene.med deg og husk å vanne….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg