Mange og store avgjørelser må tas – Voksenlivet starter og alvoret siger innover oss-

FOR en onsdag kjære lesere! 😳

Dagen som startet brått men som ga meg dette lille dyttet jeg trengte, det har gått litt tregt med meg den siste tiden og jeg faller alltid tilbake til og ligge på sofaen og bare føle meg sliten.

I dag har jeg vasket opp, vasket badet og rydda skikkelig opp her, jeg har fått avtale med banken slik at jeg kanskje klarer og ordne slik at vi kan kjøpe oss bil og fikse bad i etasjen våres og jeg krysser alt jeg har for at det løser seg.🤞🤞🤞

 

 

 

 

Jeg fikk ikke time før neste onsdag men tiden skal brukes godt til og forberede seg og organisere, vi har jo lenge hatt planer om bad her så denne “bil-krisa” var kanskje meningen? ellers hadde vi ikke fått fingeren ut og gjort noe.

Jeg føler meg klar til og etablere meg , skikkelig, som ett voksent og pålitelig menneske, jeg er klar for og investere i hjemmet, gjøre slike kjøp som jeg bare kunne drømme om før. Vi har begge fast jobb og god inntekt så egentlig har vi ingen hindringer for og faktisk starte dette “voksenlivet” sammen. The sky is the limit!😁 

Nå må vi bare diskutere og komme frem til en løsning som fungerer for oss begge, ta disse viktige og store valgene, for første gang i ekteskapet vårt . FOR en onsdag dere! 😁 jeg sitter bare å drømmer meg bort og blogger til dere, nå gleder jeg meg til mannen min kommer hjem, jeg gleder meg til etterverngruppe i kveld og IKKE minst gleder jeg meg til jobb i morra!

la hverdagen starte pliz! ⭐️

 

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg