Man velger om man vil ha en drittdag eller ikke…..

Det er søndag folkens og for første gang på mange år har jeg virkelig hatt en helg, med alle helgefølelser og den komplette pakka!

Når man på fredagen er så sliten etter uka at man bare ligger rett ut og våkner på lørdagen og ikke forstår helt hvorfor man var så sliten dagen før, da nyter man søndagen til det fulle.

Å gå ifra og være arbeidsledig så lenge for så og kaste seg i jobb ble ett klimasjokk uten like! jeg har slitt med smerter på fritiden og kjørt jojo mellom apotek, tannlege og hjemmet men har heldigvis vært smertefri på jobb. Sjongleringen har gjort meg sliten men nå føler jeg at jeg er på vei oppover igjen, jeg gleder meg til jobb i morgen! 

 

 

I dag har jeg vært rusfri i 760 dager og røykfri i 85! det er ikke slik at jeg lenger sjekker dette ofte men appen på telefonen minner meg på fremgangen, det finnes mye motivasjon i disse appene, når man har gått lenge tenker man ikke dager lenger, rusfriheten blir normalen men det er viktig og vite hvor man er i prosessen, disse appene hjelper meg der. 

 

 

 

I går kveld fikk vi en kasse med bakevarer som vi kjørte ut, vi laga ekstra god middag og hadde en veldig veldig fin dag sammen! vi tok oss en terapitur og fikk tatt noen gode bilder, av stranden som er kåret flere ganger til Norges vakreste sandstrand. Disse småtingene som tilsammen blir til noe veldig bra! disse småtingene som jeg er så opptatt av og tilføre hverdagen min, disse tingene som man egentlig ikke tenker over en gang men i sluttenden faktisk blir det som betyr mest.

 

 

 

Nå skal jeg våkne skikkelig og nyte hvert sekund av denne søndagen her hjemme! jeg skal sørge for at på tross av at dagen ikke startet slik man ønsket så skal den til slutt bli bra! på grunn av disse småtingene jeg gjør for og få den positiv, det er faktisk mitt valg for dagen. 

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

4 kommentarer
    1. Den fantastiske naturen vi er så heldig å kunne nyte, er helsebot. Jeg er full av beundring over din fremgang .
      Britt

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg