Man skal aldri spøke med manflu… dette beit meg i ræva

Jeg er offisielt sengeliggende og føler at spøkene mine rundt min kjæres manflu har bitt meg i ræva, jeg må slutte og være så stor i kjeften.😂

Når man bor oppå hverandre er dette ikke til og unngå men jeg trodde oppriktig at jeg skulle klare og unngå denne runden, dette er typisk her i heimen og jeg blir alltid syk når han har komt seg på beina igjen. Nå har jeg god grunn til og forbli liggende her i sofaen og syns synd på meg selv. 😁

Nå skal jeg bare sørge for at jeg blir frisk fort for denne jenta har ikke tid til den slags! 

I dag gleder jeg meg til min kjære kommer hjem slik at jeg kan kommandere han rundt og stelle for meg, rollene er snudd og jeg skal utnytte dette på det groveste! 😂

 

God start på helga folkens så blogges vi snart igjen❤️

 

Liker du denne bloggen? 

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. God bedring klarte han å smitte deg?du glemte å ta tran hadde mer enn nok å gjøre med å gi mat og medisin til den stakkars mannen idin glede over å oppvarte han [email protected] du å bruke munnbind og sprite hender desverre..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg