Mammahjertet er komplett, nesten

Jeg tror ingen helt kan forstå følelsene jeg kjenner på i kveld uten dem som har opplevd det samme.❤️

 

Jeg har aldri fått tid med datteren min på ekte, det har gått på nedtelling og faste tidspunkt der vi alltid har fått altfor lite tid sammen. Rigide avtaler, fastsatte minutter sammen, organiserte aktiviteter, regler….  

 

I dag kunne hun være sammen med oss en hel dag! i mange timer! der man slipper å se på klokka for å grue seg til avskjed, der man faktisk kan gjøre ulike ting som er viktige for og bygge relasjoner.

 

Jeg er for sliten til og forklare men hjertet mitt er komplett og dette vil jeg leve lenge på. Minstemann hadde avtaler som kom i veien men vi fikk snakket med han på Facetime og vi gleder oss allerede til neste gang da begge tar turen. 

 

Vi blogges når jeg har fått samlet tankene, dette har vært en sterk dag på så mange måter.❤️

Fy faen, jeg er virkelig rik! 🫶

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken

https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

3 kommentarer
    1. Lykke til resten av livet med masse kos…Tid til å ta igjen det forsømte.
      dyrke kjelseelseærligheten til hverandre

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg