Lykken i livet må være og glede seg til og gå på jobb!

Jeg tenker på hvor heldig jeg faktisk er som gleder meg og kjenner sommerfugler i magen når jeg tenker på at jeg skal på jobb dagen etter! 😁 jeg har egentlig alltid gledet meg til og gå på jobb og er ett menneske som liker og ha ett arbeid og gå til! det har rett og slett vært ødeleggende for selvfølelsen min disse årene jeg ikke har kunnet jobbe og kjenner hvor godt det er og komme igang igjen! klokka er 6 på morran og jeg er takknemlig for at jeg må stå opp så tidlig for og komme igang! slå den! 

 

Disse tingene jeg trodde ville bli utfordrende har gått overaskende lett imens ting jeg ikke kunne se komme har gjort startskuddet i den nye drømmejobben ikke akkurat slik jeg ønsket, å stå opp grytidlig har faktisk vært det minste problemet i denne prosessen. 

 

Med dette ønsker jeg dere en magisk torsdag! gjør det beste utav den og ta vare på hverandre. Masse kjærleik ifra meg! ❤️❤️❤️

 

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

4 kommentarer
    1. Jag letar med ljus och lykta efter jobb. Tror det hade gjort underverk. Så glad för din skull att du verkligen har fått ditt drömjobb. Det är få förunnat! Grattis igen! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg