Lurte han trill rundt! Gikk ned på kne og fikk ja!

For tre år siden nøyaktig i dag lurte jeg min kjære Sebastian trill rundt!🤭

 

Jeg gikk nedpå kne og spurte om han ville dele resten av livet sitt med meg og fikk hans ja. ❤️ Jeg tenkte at han aldri i verden hadde tatt steget selv og jeg visste ifra første stund at dette var mannen jeg ønsket meg, han hadde alle disse verdiene som jeg aldri hadde sett i ett menneske før.❤️

 


Jeg fikk folk til å hjelpe meg og lurte han til og hoppe uti og bade og når han kom opp igjen satt jeg der da At vi i dag kan feire denne treårsdagen for forlovelsen og snart faktisk kan feire 1års bryllupsdag er helt vilt!🤭

 

Det første året som gifte har vært utfordrende på mange måter og vi har virkelig fått brynt oss! det har ikke vært noen dans på roser men håpet er at det kommende året blir mer stabilt og forutsigbart, vi håper at småbomber slutter og bli kastet på oss og at vi kan få fokusere på og komme oss fremover og utvikle oss.❤️

 


 

Denne reisen blir starten på dette nye kapittelet vårt, med ro og harmoni, skole og massevis av nye utfordringer! det har vært så deilig å ha Sebastian helt for meg selv, der vi faktisk kan gjøre akkurat som vi vil for en stund.❤️

 

Vi trengte dette.🌹

 

Nå har vi hele fire dager igjen her på Mallorca, dem skal vi virkelig utnytte til det fulle! 😁 vi skal virkelig samle krefter slik at vi kommer hjem til Norge som uthvilte og solbrune og klare for hva en som måtte vente oss!

 

Natta venner, det er en stor glede å dele alt dette med dere. ❤️

 

 

 

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

7 kommentarer
    1. Skal hilse så mye fra ei jente som leser bloggen din, og si til deg at du er et forbilde, at det nytter. Hun er ikke så veldig stødig i norsk for å kommentere selv enda, mener hun selv, Jeg er ikke enig hun er råflink, kom seg over havet i en livsfarlig seilas på et mirakuløst vis, med en “ryggsekk” full av uhyggelige traumer for bare ett lite år siden.
      Så det det du skriver om at du håper å slippe flere småbomber som blir kastet mot deg, Ikke sikker på hvem du sikter, til bare nesten i allefall en av de. Om jeg aner rett, om det er en bloggkollega? som ikke liker at medbloggere bare fiser glitter, håper jeg du mener som de aller fleste oppegående mennesker , at det er smått patetisk og veldig komisk. Når vi tenker på at også denne bloggeren rett fra levra har mang en gang uttalt at bloggen har hjulpet vedkommende mye , å distansere seg fra vonde traumer i fortiden..

      Så da sier jeg enda en gang, fortsett du å blogg, du er tøff, og vit at du har en viktig blogg for mange 😉

      1. ❤️ Oj! For en melding å få på morran! ❤️
        Noen ganger brister troen og når det står på som verst sitter jeg og undrer på om det hele er verdt det, egentlig er jeg ei anonym jente ifra ett lite sted.
        Det hadde vært enklere og fortsette og være anonym men jeg har aldri vært typen til og ta den enkle veien.
        Tusen takk bien ❤️

    2. Skjønner at det kan være vanskelig å være åpen og og ærlig på blogg. Det fikk en venninne av denne jenta oppleve en særs brutal måte. Hun skrev et innlegg i Aftenpostens ungdommsbilag om å være ei ung vanlig muslim i Norge, På godt og vondt. Kommentarfeltet flommet over av hatmeldinger, sågar drapstrusler det var helt uhyggelig hva enkelte kunne få seg til å skrive. Aftenpostentog tok grep etter dette, kunne ikke lenger kommentere anonymt.

      Denne flotte jenta er bekymret over at det samme kan skje her på Blogg.,No. Dette grunnet et par tre bloggere helst av hankjønn, stadig vekk sender småbomber og noen store deres vei. Hun har ikke tanker overhode om å være anonym, det er ikke hennes stil. Hun vil bare fortelle sin historie, sine fremtidsdrømmer, og takke landet som tok i mot henne, og ikke minst de aller aller fleste flotte menneskene her.
      Men… så var det dette men…

      1. Det er ingenting i verden som gjør meg mer sint en rasisme, hat mot minoriteter. Vi er bare mennesker, vi er ulike og takk gud for det!
        Vi mennesker har en rett til og være den vi er, å hate noen for opphav eller religion, legning eller ting vi faktisk ikke råder over er så fjernt for meg.
        Jeg har vokst opp med en mamma som har snakket godt om ulikhetene imellom oss mennesker, jeg har faktisk aldri hørt henne si ett stygt ord om noen i hele mitt liv.
        Jeg tror hun har vært viktig i en verden der rasisme og hat har hatt en så stor rolle i hele min oppvekst. Jeg har alltid vært vant med å enten jobbe eller gå på skole med muslimer og sannheten er at dem aldri har gjort meg noe som helst, jeg dømmer mennesker utfra hvordan dem møter meg, hvordan dem er, hva dem liker og hvordan dem oppfører seg og ikke hva dem tror på eller hvem dem har sex med. Ble ett langt svar men blir litt engasjert!

        1. Er ikke så flink med emojer eller hva de heter.. finner ikke tumbs up.. så da skriver jeg tumbs up. Bare fortsett du med ditt positive engasjement 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg