Lørdagsluksus! slik som lørdager alltid bør være

I dag snapper vi på mab.est2015 og fokuserer på og gjøre en bra jobb der! det er viktig for meg og dermed legger jeg sjelen i det, som alltid når det er noe jeg virkelig ønsker. Denne lørdagen har vært helt perfekt til nå, med en rolig start slik lørdager bør ha. 

På lørdager får jeg ha kjæresten min hjemme hele dagen, noe som er luksus i den hektiske hverdagen våres!   jeg ekstra pris på disse dagene jeg får ha han for meg selv. I dag har vi kjøpt oss mat ute, av mangel på fantasi og matlyst ble det slik i dag, med andre ord slipper vi og bruke tid på og lage mat og ikke minst finne ut av hva vi skal spise, en slik luksus kunne vi aldri unne oss før. 

Jeg tar meg selv i å være veldig lykkelig for tiden og nyter denne følelsen for alt den er verdt, jeg suger til meg all denne positiviteten og styrken jeg kjenner på og samler det opp til dårligere tider. Vi har det ekstremt godt i dette livet vi har skapt oss, og det føles ekstremt godt og ha funnet plassen sin i livet og ikke minst få lov og dele det med så mange! 

 

Jeg gleder meg til fortsettelsen på denne lørdagen som så vidt har begynt! stay tuned 

 

 

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg