Livet mitt – ett tragikomisk realityshow

Jeg er helt sikker på at jeg hadde hatt nok materiale hver eneste dag til en full episode ifra livet både opp og nedturer her i huset, ja det skjer såpass mange elleville ting som ingen så komme og jeg er sikker på at vi kunne holdt spenningen i taket i hvert eneste avsnitt. 

Vakre Stryn

Livet utav rusen er en berg og dalbane av følelser, opplevelser og læring, man vet aldri hva som kommer rundt neste sving og har blitt langt travlere enn jeg hadde sett på forhånd, man brenner seg faktisk ut om man skal engasjere seg i alt og jeg har aldri vært noe flink til og gjøre ting 80%.

Beste nachosen jeg har smakt!

Fremover skal jeg ta mer vare på meg selv og oss, fokusere på disse tingene som er viktige for meg og takke ja til bare ting jeg virkelig har lyst til, jeg har sagt det mange ganger før og kommer sikkert til og gå på flere vegger men jeg skal gjøre mitt beste som alltid.

 

Så får vi se om det blir ett realityshow eller ei, nå skal vi i alle fall nyte en kveld i sofaen etter og ha tatt oss en real time-out i dag, det var kjærkomment og jeg husker faktisk ikke sist vi fant på noe sammen bare for oss. På mandag starter kjøret igjen og jeg skal være i Bergen på kurs hele uka, jeg håper formen blir bedre så jeg er klar! 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg