Livet lar seg ikke planlegges! – Ambulansetur og sykehus istedenfor jobb –

SÅ lå jeg her da, på kirurgisk avdeling for observasjon!

 

Dette viser bare nok en gang at livet aldri kan planlegges og at når man prøver å gjøre det så får man det rett tilbake i ansiktet.

Smertene har avtatt, jeg skal tisse i ett filter resten av dagen for å se om det kommer ut steiner og dem mistenker nyrestein siden det er oppdaget blod i urin og det er ved nyrene smerten lå.

Det er godt å vite at om smertene kommer tilbake får jeg hjelp med det samme for jeg makter ikke en omgang til akkurat nå. ❤️

 

Jeg er i de beste hender nå og er så glad for at jeg fikk tak i hjelp da jeg gjor for dette er ikke noe som ville gått over av seg selv. 

 

 

Så da ligger man her da og bare håper på at dem finner utav hva som feiler meg og hva som kan gjøres, jeg er glad for at jeg har forståelsesfulle kollegaer og at jeg fikk mannen til og ringe dem.

Vekkerklokka ringte akkurat når jeg hadde som mest smerter, litt merkelig og bare være ett hus ovenfor jobben min når jeg egentlig skulle stått opp og reist avgårde.

Jeg er ved godt mot og må bare le av den uflaksen jeg har, når bare ALT skjer så må man bruke humor for å komme seg igjennom det. ❤️

 

Herrelighet alt man skal prøve! Nå skal jeg altså prøve å tisse i denne resten av dagen.

 

 

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

4 kommentarer
    1. Nyrestein er vel noe av det vondeste …. godt du er i trygge hender. La nå bare alt annet seile sin egen sjø inntil videre, og så håper jeg dette ordner seg fort 👍🥰

    2. Ta tiden til hjelp å la dæm finne ut hva som feiler dæ. Nu er du i de beste hender å får hjelp om smertene kommer igjen ❤️ klæm til dæ.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg