Livet føles enklere og lett med disse to her

I dag var jeg riiiimelig tung og hadde store problemer med å få i gang denne dagen. Det kunne lett blitt en slik dag der man bare blir liggende men jeg hadde heldigvis en avtale med jentene mine som dro meg ut og etter å ha vært sammen med dem i noen timer så følte jeg bare en lettelse i hele kroppen.❤️

 

Å ha noen man bare kan være seg selv sammen med og fjase rundt, der man kan si akkurat det man tenker uten å veie ordene sine. Ett sted der man bare kan senke skuldrene, tømme seg og finne støtte.❤️

 

Vi spiste lunsj på Bjørgs kafe og gikk rundt i butikker jeg aldri før har vært, det er egentlig skammelig når vi har ett så lite sentrum at man faktisk ikke har vært innom i det minste!🤭

 

 

 

 

Det er veldig rart for meg dette her, vi har ikke vært en trio så lenge men jeg kjenner at dem er en av de viktigste elementene i livet mitt allerede ❤️ Tidligere har jeg null erfaring med å knytte vennskapsbånd og har ikke våget meg frempå med slike ting, det har rett og slett blitt for stor risiko for og bli sviktet men hva kan man vinne om man ikke våger og satse?

 

Siste fridagen har handlet om venner og å bare gjøre det jeg har lyst til, ingenting av disse tingene jeg må gjøre har blitt gjort og jeg har virkelig anvendt dagen til og bare roe helt ned. Man trenger faktisk ikke å gjøre noe hver eneste dag, livet vil bli hektisk nok snart. ❤️

 

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Plikt av en selv anerkjennelse….Lykke til med den innstillingen.Det viktige er nuet.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg