Livet er som en kommode – skuff på skuff på skuff-

Sorry, jeg måtte bare 😂🤭

 

I dag forlot jeg heimen tidligere en jeg trengte for og ha tid for meg selv og lade meg opp før seinvakt på jobb. Jeg kunne faktisk ikke tatt ett bedre valg! 😁 jeg har nemlig sett hele 4 ørner på himmelen og den ene rett over bilen min.

 

Det finnes ingenting som gir meg mer energi en akkurat dette! Det bruser skikkelig i hele kroppen 🤭 jeg får ikke forklart det på noen annen måte en at jeg virkelig føler at jeg lever når jeg ser en majestetisk ørn på himmelen! ❤️ mitt desiderte favorittdyr!

 

 

 


Kaoset som har vært innprentet i livet våres den siste tiden har kostet skjorta. Jeg er mentalt utsugd av bekymringer og jeg bare venter på at noe skal løse seg opp. Det er tungt men det er livet. ❤️

 

Det samme livet som gir så mange ting jeg aldri hadde klart meg foruten. Bare tanken på at jeg holdt på å gå glipp av alt dette bare for denne ene forelskelsen til rusen.

 

 

Tenk bare det at jeg kan føle meg ruset av å se en ørn på himmelen? At denne gleden jeg trodde jeg følte i rusen er blåbær i forhold til det jeg føler nå? Uten konsekvenser og uten at det ødelegger for noen andre?

 

 

Tenk det! ❤️

 

Eneste som fristet i dag … 🤭

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg