Livet er forunderlig på en Lørdags morgen <3

Reklame | Ellos.no

Det er Lørdag morgen, sånn relativt tidlig (12.30) 🙂 og jeg sover bare lenger og lenger på morran, og har ingen dårlig sanvittighet for det heller. Jeg våknet uten å være dårlig og priser meg lykkelig for det 🙂 når man går ut edru får man det beste fra to verdener og får alle de positive tingene ved det.

Jeg har overhode ingen planer i dag eller for helgen videre, og det føles egentlig veldig godt! Jeg fikk høre støtt før at jeg måtte lære meg å kjede meg også, men det føler jeg at jeg har fått lære igjennom denne coronatiden! Jeg har ingen problemer med rastløshet lenger, og det føles godt å være fredelig i sjelen nok til å ta disse fridagene uten planer med knusende ro, for det hadde aldri skjedd før da jeg var langt oppi taket hele døgnet og hadde det ikke helt bra med meg selv og energinivået. Det er rart å tenke på at det bare er ett halvt år siden jeg brakk ryggen og alt dette skjedde, fordi jeg har fått oppleve så mange ting siden da og det føles mye lenger. Jeg har fått prestert ting jeg aldri ville tro var mulig og jeg har gått igjennom dette halve året og faktisk hatt det veldig bra med meg selv. Angsten som herjet livet mitt før er nesten helt borte, og jeg merker den bare når ting forandrer seg rundt meg, og at antennene mine er godt skrudd sammen og fungerer kansje litt mer en hos andre. Jeg får piggene ut med en gang noen truer tilværelsen min merker jeg, og jeg er heller ikke redd for å si ifra lenger, og kan bli ganske så rasende om noen kommer for nær eller er urettferdig. Det er forsvarsmekanismen min.

Ting faller rett og slett på plass for meg, jeg føler meg som en av alle etterhvert og jeg føler at folk faktisk gir meg respekt når jeg viser alle respekten. Jeg blir rett og slett møtt på en helt annen måte nå enn før, og jeg innser at det har vært jeg som har vært problemet.  Jeg ser på dette som mitt eget ansvar og gjøre opp for tingene jeg har gjort, og gå videre. Det er min oppgave og bli møtt som jeg ønsker, og det er ikke bare rusen man må forandre i denne prosessen men hele seg selv. Det høres ut som noe som er uoppnåelig, men etterhvert faller tingene på plass, så lenge man virkelig ønsker dette.

God morgen folkens, og god helg <3

Lauren Ralph Lauren

Lauren Ralph Lauren

vev

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg