Livet er en karusell, og det er bare å holde seg fast!

I går hadde jeg nok den beste dagen på lenge og var aktiv igjennom hele dagen. Jeg var helt utslitt når kvelden kom og med god grunn til en forandring, og det føltes veldig godt! På steoridene kunne jeg ture på som jeg ønsket og gjor mer på en dag enn jeg gjør på en uke nå, og var ett overmenneske uten sidestykke, og jeg savner dem faktisk. Jeg kunne ønske denne medisinen kunne brukes uten alle disse ekle bivirkningene, for det hadde vært akkurat det jeg hadde trengt i perioder der kroppen streiker 🙂

Vi hadde nok ett godt møte i går, det er jo det Onsdagene handler om, nemlig tømming og gruppa. Jeg er stolt over dette, og at jeg har fått det opp å gå så godt som det har blitt 🙂 klapp på skulderen!

I dag skal jeg til psykolog igjen, og jeg ser frem til det 🙂 på merkelig vis har jeg åpnet meg opp for andre muligheter og metoder for å gjøre ting lettere for meg, og jeg velger å prøve dette 100%. Jeg gjør alt for å slippe å føle på alt selv, og for å unngå og gå på så mange smeller fremover som kunne vært unngått. Rusen har gitt meg en pause når det har vært tungt, og jeg har alltid hatt denne fluktveien ut, så det er merkelig og nå måtte stå i alt selv, men jeg lærer mens jeg går og prøver å ta hensyn til meg selv. Det har jeg ikke vært så flink på 🙂

Jeg tar en dag av gangen, bokstavelig talt! Det har fått en helt ny mening for meg, da absolutt alle dager er ulike og byr på ulike utfordringer. En dag kan jeg ha det helt fantastisk på alle måter og den andre kan jeg være i kjelleren uten å vite hvorfor. Jeg har gått med en gryende følelse som har spist meg opp innvendig, og nå prøver jeg å gi slipp for å skåne meg selv. Jeg har aldri vært så bestemt på noe i hele mitt liv, og jeg tror at jeg kan klare det denne gangen 🙂 jeg er på vei en plass iallefall og det føles godt!

Endelig begynner lappen å bevege seg i retning meg også, og i kveld skal jeg på risikoteori med kjørelærer, men aner ikke hva dette er, men en ting vet jeg at jeg er på vei mot dette sertifikatet, som ble utsatt av denne dvalen, og nå føler jeg at jeg har jobbet lenge nok for å få den 🙂 mitt største mål er i siktet nå, og jeg ser resultatene rett der fremme, og det føles godt!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg