Livet blir aldri som planlagt

Dette som skulle bli en liten romantisk feiring i heimen med fred og ro før det braker løst tidlig i morgen tidlig. Boblen sprakk kjapt og nå er gutta fra Kalkutta i full sving med foringene av vinduene her.  Jeg har vært og hentet bakevarer og vi har vært på besøk til farmor og farfar. Ett sanasurium av kaos og hygge. ❤️ Det er FULLT kjør!

Jeg har offisielt streiket og lagt meg i sengen, dagen startet halv 7 og jeg kjenner at jeg har maxet grensen for hva jeg klarer på en dag 😂 15 timer og en dag med så mye ulikt! For ett rikt liv jeg har fått meg ❤️ Men fytti katta så travelt 😂

 

Vi har hatt det såpass travelt i dag at jeg ikke har rukket og bygd opp nerver og spenning foran møtet med barna mine ❤️ Ikke har jeg rukket og dusjet heller 😂 egentlig er jeg en kontrollfreak men denne uka har vist meg at uansett hvor hardt jeg prøver så vil jeg aldri klare og kontrollere livet uansett, det handler rett og slett og bare gi slipp på kontrollen og satse på at alt løser seg 😁 Dagens lærdom! 

Nå er jeg så trøtt at jeg såvidt klarer og holde øynene åpne! Ønsker dere en deilig natt med masse dyp søvn og fine drømmer ❤️ Dere er fantastiske! 

 

Liker du denne bloggen? 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg