Ligger en svart sky over oss

Det henger en svart sky over oss og usikkerheten rundt så mange ting har gjort det vanskelig for meg og sette meg ned med bloggen den siste tiden. Ellers bruker det og komme lett til meg og ordene bare flyter, men den siste tiden har jeg fått flere og flere sperrer.

Man blir ekstra redd for og bli dømt når man er sårbar ifra før. 

I morgen reiser pappa til Bergen og skal ta en undersøkelse av magen, han har den siste tiden vært dårlig og skrekken ligger over oss og frykten for nok en runde med kreften er skremmende.

Vi er også pårørende til en rusavhengig noe som har satt oss på prøve den siste tiden.

Vi prøver og holde motet oppe, forbli positive og tenke gode tanker. Det er ikke alltid like enkelt i praksis selv om man er veldig flink til og tenke at man er flink til det. 

vi trenger virkelig noen gode beskjeder nå 🤞❤️

 

ps: jeg vann 100kr på bingo 😂

 

12 kommentarer

Siste innlegg