La oss gjøre verden til en bedre plass å leve på

Reklame | Ellos

Det er vell været som med livet, at man ikke alltid er på topp og skinner! Når man har så mange regnværsdager i årene så må man finne en måte å like dem, nyte dem og gjøre dem gode på tross været, og jeg sammenligner derfor dette med livet generellt 🙂 det finnes alltid ting som er tunge og bære, og livet er ikke en enkel greie å gå igjennom, man kommer over hindringer hele veien, men man lærer av dem slik at det ikke er så vanskelig å komme over dem neste gang dem dukker opp. Livet kommer til å gå opp og ned og det er så mange ting som skal læres, og jeg er glad jeg har ett klart hode med meg slik at jeg får med meg alle disse tingene. Jeg har funnet ut at min mening med livet er å prestere, oppnå ting og gjøre ting anderledes en alle andre. Jeg ønsker å gjøre ting andre ikke tør å gjøre, og jeg er heller ikke redd for å stikke meg frem. Jeg tror mennesker som meg har en mening her i verden, det er på en måte en mening med at jeg har hatt det så ille som jeg har hatt det, slik at jeg nå kan bruke denne erfaringen til å hjelpe andre og sette fokus på dette! Jeg ønsker å få bort dette tabuet alkoholisme og rusmisbruk har over seg, også psykisk helse og andre plager man ikke kan se utenpå! Jeg heier på menneskeheten som jeg aldri har trodd på før, og har følt at hele menneskeheten har sviktet. Måten vi behandler hverandre på ligger nært hjertet mitt, da jeg har opplevd grov mobbing igjennom oppveksten og mange traumer i voksenlivet mitt som har preget meg som person. Dette er ikke ting man glemmer og klarer å tilgi, men det kan drive meg til å være ett bedre menneske! Om vi bare kunne være snille med hverandre, se hverandre og støtte hverandre i dårlige tider, så hadde det ikke vært så jævli vanskelig å si at man sliter heller.

Jeg tror åpenhet ærlighet og kjærlighet ville drepe alle disse fordommene som finnes der ute, og jeg tror det hadde vært så utrolig mye lettere å skaffe seg selv hjelp om man visste man ble forstått og respektert. Det skal ikke være noen der ute som er redde for å si at dem har det vanskelig inni seg. Psykisk helse er vanskelig, fordi det er ikke en sykdom som viser utenpå, men jeg skulle mye heller hatt en alvorlig sykdom viss jeg kunne slippe alle disse plagene med angst og traumer som jeg har vært igjennom.. da hadde jeg iallefall møtt mer forståelse en jeg har gjort i livet mitt 🙂 la oss gjøre verden til en bedre plass å være!

Vila//Vila//Vila//Vila//Vila//Vila

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg