Kvelden før kvelden! – Svigers duker opp til festmiddag –

I kveld har svigers duket opp med kalkun og bare man ser på dette bordet kan man faktisk ikke la være å få julestemning! 🎅🏻🫶

 

Snakk om å sette prikken over Iiiii’en!😳 det var helt himmelsk ❤️

Planen videre er å se den nye Olsenbanden-filmen, jeg og Sebastian har sett den allerede men hvorfor ikke ta en reprise når filmen er god? 😁 det blir iallefall filmkveld her i julestua!❤️ kvelden før kvelden har vært helt deilig avslappende, akkurat slik en romjulskveld skal være.

 

Jeg kan ikke få sagt det ofte nok! vi er priviligerte og heldige mennesker 

 

SÅ la meg inspirere!👇👇👇

Ha en magisk romjulskveld venner🫶

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

5 kommentarer
    1. falsketen lenge lever ,bet tilbake det du har stjelt fra meg,når eg var i fengngsel skulle du pass på huset mitt,men du rund stjal det 10 til 15000kr ,du har innrømt det ,få pengene tilbake no

      1. Ja det var da rette rævva som feis som prata om falskhet da gitt😆😝 Kanskje du gamlefar skal begynne å tenke over dine mange synder som førte deg i fengsel😉😂 men det var vel kanskje Monica sin feil det også da??? TVILER sterkt på det da☺️ Gamle avdanka narkis/alkis tapere som psyker ned andre for å føre de inn i sitt eget uføre og så legge skylden på den man har ødelagt har jeg 0 tiltro til. Mvh hilsen forbanna nordlening

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg