Kvelden før den store og viktige dagen – Vi skal snart tilbake til skolebenken begge to! –

I kveld har jeg tent masse levende lys i stua og vi har jobbet litt med ett prosjekt som venter!😁

 

Min kjære mann må ta opp igjen to fag for og fullføre lærlingstiden sin som produksjonstekniker, norsk og engelsk står på programmet for de neste to årene og han starter med norsken.

 

Vi har i kveld skrevet ut relevante ting som jeg vet han vil måtte kunne for og ta eksamen i norsk, jeg har hatt norsk i to år på videregående og har både tatt yrkesfaglig norsk og på almenn påbygg så jeg har kompetansen til og hjelpe han så godt som jeg kan, det er jo egentlig en plikt jeg har som kona hans, å støtte og gjøre alt jeg kan for at han skal føle mestring nå når han skal ta skole etter mange år uten.❤️

 

2023 handler ikke bare om at han skal sette seg på skolebenken igjen men han har også ett mål om å ta sertifikatet!😁

 


Det blir spennende og se hvordan dette året utvikler seg da vi har mange planer.

 

Jeg skal søke meg innpå erfaringskonsulentskolen dem har i Trondheim og det er litt nervepirrende det hele, jeg vet at jeg klarer det, jeg kunne faktisk vært evig student da jeg elsker alt som har med skole å gjøre! det som gjør det så nervepirrende er jo at skolen er i Trondheim, LANGT herfra og denne gangen skal jeg kombinere jobb med skole.

 

Uansett hvordan dette året utvikler seg og uansett hva vi sitter igjen med når året er over så vet jeg helt inni hjerterota mi at det vil gå oss vel, at vi vil klare alle disse hårete målene vi setter oss og at vi som par bare vil bli sterkere og sterkere.

 

Vi er solide, vi står ved hverandres side i ALT og det er faktisk det eneste som betyr noe.❤️


Året 2023 er også året min kjære Sebastian blir gjeldfri!🤩  vi har begge jobbet hardt for dette målet over lang tid, men vi er snart i mål og det er heeeelt sykt at vi begge kan nå gå i banken om vi trenger noe, vi kan faktisk gå og kjøpe oss ett hus om det skulle være nødvendig.😳

 

Det er helt vanvittig og tenke på at vi også har klart å betalt ned alt dette, vi har klart å invistere i heimen våres, kjøpt oss ny bil og satt alle pengene våres i ting som viser igjen. Tenk at vi begge er kredittverdige snart!😁😁😁

 

Det er kvelden før den store dagen for min del, kvelden før dagen der marerittet jeg har vært i kan ta slutt, ett mareritt som har vart i hele 13år er over i morgen og jeg kan bare se frem imot alt det gode som skjer i livet vårt igjen, for innerst inne vet jeg at det skjer mer positive ting en negative, innerst inne har jeg det bra i den tilværelsen vi har skapt oss.❤️

 

Ingenting kan ta ifra oss alt vi har klart de siste årene, og vi har så vidt startet reisen! I morgen tar jeg det siste farvel med fortiden min som rusmisbruker, jeg brenner alle broer tilbake for jeg vet at jeg bare kunne sendt en melding og da hadde rusen komt på bordet etter bare noen minutter, slike mennesker trenger man ikke i livet, mennesker som koser seg over dine nederlag og som bare venter på å klare å få deg tilbake i elendigheten. Det er ikke venner, det finner man ikke i rusen.

 

 

 

 

Ha en fantastisk kveld kjære lesere!❤️

 

Jeg er oppriktig så glad for at jeg har dere, jeg er dere evig takknemlig og støtten dere viser meg er overveldende, jeg er bare ei enkel jente ifra bygda som prøver å riste av meg fortiden og være en ressurs i verden som jeg alltid bare har drømt om å være en del av. ❤️

 

 Natta venner  ❤️

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg