Kroppen svikter meg fullstendig. Jeg føler meg som en gammel gammel dame

 

 

 

 

God morgen venner!😅

 

Formen er ikke særlig god i dag og kroppen er fryktelig tung, i går måtte jeg få Sebastian til og hente ting til meg da jeg hadde store problemer med å komme meg utav sofaen. Natten har helet en del men ennå sitter det i noe jeg vil sammenligne med stivhet i hele kroppen. Alle ledd påvirkes av det vekslende været ute og jeg føler meg som en gammel dame. Det knaker og knekker overalt og jeg må bare bite det i meg og starte denne dagen.❤️

 

På lørdag har pappaen min bursdag og på søndag blir tanta mi 60år så i dag må jeg ut og finne gaver til dem begge. Vi må gjøre litt stas på disse to og jeg prøver å vri hjernen for hva i alle dager kjøper man til mennesker som har alt? alt var så mye lettere før da alle ønsket seg ting og alle ikke hadde muligheten til å kjøpe seg det man trenger og det man ønsker seg selv hele tiden.

 

Nå er det nesten umulig å kjøpe gaver!😬

 

Jeg håper at denne torsdagen blir bedre en starten på den og at kroppen begynner å fungere etterhvert. Jeg skal ikke klage, været er nydelig ute og jeg skal prøve å fylle dagen med fine ting og prøve å glemme den verkende kroppen som svikter meg innimellom.❤️

 

Ha en magisk start på torsdagen venner🌹

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Huff, ja, dette vekslande er været er smertefullt for alle oss som slit med revmatisme. No ser er virkelig fram til litt varmare temperaturar.
      Sola gjere eit forsøk på å trenge gjennom her hos oss i Gloppen no.
      Ha ein fin dag begge to.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg