Kroniske smerter i 2 1/2år. Smerter ingen kan se. En stor milepæl har blitt satt i dag.

Jeg vet at dette høres sikkert rart og smått ut men for meg er dette en STOR milepæl i livet! 😁 jeg merket det i går at noe var annerledes men jeg klarte ikke helt og sette fingeren på det, jeg kjørte Måløy-Førde-Måløy uten å sitte krummet i kroppen av smerter! 😳 for første gang på 2 og ett halvt år var jeg faktisk relativt smertefri!😳❤️😁

 


I dag kjære lesere har jeg tatt oppvasken og har ryddet hele leiligheten uten å måtte ligge på sofaen resten av dagen på grunn av smerter! 😳 det falt faktisk noen tårer og jeg vet det høres rart ut men dette er stort for meg. I 2 1/2år har jeg måttet ha hjelp til det meste og oppvasken har vært noe av det verste jeg kunne gjøre og i dag har jeg helt selv klart og gjort det.❤️

Selvgjort er velgjort! ❤️


Bare mennesker som har opplevd dette skjønner hvor stort og mektig det er når du først klarer noe du har jobbet så knallhardt for, bare mennesker med kroniske smerter fatter hvor jævlig det er å gå med konstante smerter som aldri tar slutt. Jeg har gått med skjulte smerter som bare jeg har kjent på, jeg er ikke vant med å bli tatt hensyn til og har faktisk blitt knallhard av akkurat dette men nå nyter jeg bare å ikke gå og ha det vondt hele tiden. FY FAEN så godt!😁

 

 

Klesrommet våres starter og ta form nå! meeget fornøgd!

Jeg sitter med tårer i øynene når jeg skriver dette innlegget, det er STORT for meg. 😌 Nå har jeg gjort alle disse tingene jeg tenkte jeg skulle få gjort i dag og ellers ville jeg blitt liggende resten av dagen, jeg er fortsatt oppegående og kroppen verker ikke som den tidligere har gjort, i 2 1/2 år har jeg jobbet for denne dagen og nå bare tar jeg innover meg at livet kansje vil bli bra med tanke på også smertene, kanskje det er slik det føles og være frisk igjen, kansje jeg aldri igjen trenger og tenke på ulykken som endret hele livet mitt. Nå slipper jeg og konstant bli minnet på den dagen jeg knakk ryggen rett av, jeg har vært så jævlig heldig! ❤️

Hvem andre klarer og skrape seg opp bare av å ta på seg buksen om morran? flere surrehuer der ute?
Klarte også å sparke støvesugeren, jeg er for rask for min egen helse.

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

4 kommentarer
    1. Jippi! Er så glad på dine vegne ❤️ Håper det fortsetter slik og at du kan glemme hele ulykken ❤️🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg