Kreativiteten bare sprenger på! energinivået skyter i taket! – Vi skaper oss ett hjem-

God kveld kjære leser og velkommen inn!😁❤️

 

I kveld tenkte jeg litt over dette med bloggen og hvor enkelt det er for meg å dele hverdagen min på denne bloggen, grunnen til at det er så lite anstrengende er at bloggen nemlig handler om akkurat det jeg er opptatt av akkurat den dagen jeg poster innlegget, det er ikke slik at jeg setter meg ned og planlegger tema eller at innleggene skal handle om spesifikke ting, hvert eneste innlegg handler om akkurat det som opptar meg idet jeg poster det.😁

 

Om hverdagen på godt og vondt! 🫶

 

Dette er håndlaget Vi har fått dette ifra en leser

 

Akkurat i dag har bloggen handlet om å kaste ut jula og få inn det nye! fordi det er det jeg har gjort på i dag, dermed er det enkelt for meg å sette meg ned og dele med dere.

I morgen handler bloggen om noe helt annet men det vet jeg ikke før morgendagen kommer og viser hva den inneholder.

 

 

 

 

I kveld fikk min kjære mann meg til å bli med inn på Europris i dette antrekket 👇 jeg kan fortelle dere at det ikke finnes noen bh under her for planen var at jeg skulle være hjemme hele dagen, jeg merket når jeg gikk inn at selvtilliten jeg ellers pleier å gå inn med var borte 😂😂

Jeg gikk liksom med litt ekstra tunge skritt og håpte på at det ikke var ett menneske der, ikke at jeg bryr meg særlig men jeg er jo ei jente som liker å sminke meg og føle meg vel…😬

 

 

 

 

pysj og rett ifra senga- look er ikke akkurat slik jeg er vant med å gå rundt, det ble en opplevelse og jeg ble obs på hvor selvbevisst jeg faktisk har blitt. Før hadde jeg ikke brydd meg det slag.😂

 

I kveld fikk jeg kjøpt det jeg trengte! 😁 gardinstenger til stua siden andre var ødelagte og putetrekk til de putene jeg ønsker og kamuflere istedenfor å kjøpe nye puter.

 

 

 

Før
Etter

 

 

Disse går i gjenbruk! jeg bytter bare trekket på dem etter årstidene og det er puter vi har fått som ikke passer inn med fargene vi ellers har. 

 

Vi har også fylt opp lageret med batterier, det trenger vi når jeg har fylt opp heimen med lys i alle rom! jeg tenker å gi vinterdepresjonen litt motstand i form av massevis av deilig lys!😁❤️

 

 

Gardinstenger på plass!
Julehjertene våres har fått svart sløyfe på seg og passer til hele året.
Bruker sløyfebånd til gardinene da jeg sjekket prisen på vanlige slike til gardiner. Da er sløyfebånd til 20kr billigere.

 

 

Dette har vært den mest produktive dagen på lenge!😳 det merkes at vi har hatt en lang ferie og at energinivået mitt har begynt å stige igjen. Helt siden halv 1 da jeg stod opp i dag har jeg sprunget rundt og styra og stella! 😁😁😁

 

Jeg håper at tantebarna mine kommer og tømmer lageret til tanta si, bakdelen ved å reise bort i romjula er at skapene er fulle med digg også inni det nye året.

 

I dag har jeg fått tømt og vasket skapene mine så jeg skal sende bilde og spørre om dem vil hjelpe tanta si litt.👇🫢

 

 

 

Nå skal jeg bare nyte kvelden her i stua, jeg er SÅ fornøgd med min egen innsats i dag! og når jeg i tillegg får dele fremgangen her så blir jeg bare enda mer motivert og kreativiteten får bare eksplodere!🫢

 

Ha en magisk kveld!❤️🫶❤️

 

Kjøkkenet mitt som har blitt så lyst og fint
Byttet ut nattbordlampen min slik at jeg har godt med lys når jeg leser på sengen.

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Så hjemmekoselig og fint det er hos dere Monica.
      Dette kan du.
      Jeg har fortsatt jul, for jeg starter litt senere.
      Oii, det var det mye snop altså. Får håpe at tantebarna kommer til unnsetning.

      1. Ja her er det nok av godsaker så jeg satser på at mine besøkende hjelper meg utover i januar!
        Jeg tenker nemlig ikke å spise dette selv! noe selvbeherskelse må jeg nesten bare kunne vise… hehe.
        Ja vi trives veldig godt, leiligheten er som helt ny og mennesker som var her før kjenner seg ikke igjen.
        Å ha jula lenge er veldig koselig og de fleste gjør som deg, men jeg ønsker å starte det nye året med ett nytt hjem.
        Tusen takk for kommentar snille Signe <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg