Komt til ett punkt der jeg bare gir faen

Jeg føler jeg har komt til dette magiske punktet, der jeg bare gir en faen i det jeg har gruet meg til, dette punktet som pleier og komme når man har torturert seg selv over tid og man ikke makter mer nerver. Det samme punktet jeg alltid har komt til før eksamener og store prøver, og jeg føler dette punktet er ett godt sted og være. 

Utslitt av nerver er det jeg er, jeg har bare gått med indre uro over så lang tid at jeg ikke makter lenger og nå er jeg bare klar for og få dette overstått. Lørdag er dagen og jeg har bare to dager igjen og selvpine meg selv, alt er klart og det eneste jeg kan gjøre er og gjøre mitt beste. 

Glem den sosiale angsten og alle sperrene, hotellopphold og å møte gjengen min blir bra uansett og hva er det verste som kan skje? at jeg svimer av på scenen? av og til hjelper det bare å gi litt faen! 

 

 

 

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

6 kommentarer
    1. Kjenner jeg er veldig spent “sammen” med deg. Dette blir så BRA Monica. Se for deg at hele publikum er nakne…. noe jeg har hørt en gang🙂 Heier fortsatt!!

    2. Dette går veldig bra! Du eier sin historie og ditt foredrag. Stå støtt under foredraget, fokuser blikket (gjerne rett over hodet til publikum) og slapp av! Du kan dette og ingen andre. Snakk med selvtillit, klar, høy og tydelig stemme. Enkelt å sitte å skrive, men det er ment som gode råd ❤ Vet du kommer til å gjøre det veldig bra, og at tilbakemeldingene blir gode 🤗 Du er rå!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg